Witam.
Jestem początkującym inwestorem, stąd kilka pytań do bardziej zaawansowanych.
Mam 1000 akcji GTC, rozumiem, że w poniedziałek na moim koncie pojawi się 1000 praw poboru akcji po 4,45, zgadza się?
Pytania:
Czy jedno prawo poboru uprawnia do zakupu jednej akcji za 4,45, czy jest jakiś przelicznik, typu 1 nowa akcja = x razy prawo poboru?
Czy prawo poboru będzie miało określoną wartość? Jest już znana?
Jak długo można obracać na giełdzie prawami poboru?
Pozdrawiam i z góry dziękuję Państwu za informacje.
dobrze, a teraz zakładając że posiadamy prawa poboru do akcji co dalej? bardzo proszę napiszcie co dalej, ile będzie kosztować jedna akcja z pp. oraz jak długo będą notowane, z góry dziękuje za cenne info.
posluchaj tepaku jeden dniem prawa poboru jest 4 czerwca i jezeli posiadac w tym dniu akcje to posiadasz odpowiednia ilosc pp cymbalku. Dlatego mowie zebys udowodnil to ze tak nie jest, bo oczywiscie sie moge mylic. Twoje argumenty ograniczaj sie jedynie do "bo tak".
Dzień aby uzyskać prawa poboru będąc posiadaczem akcji był wczoraj. Po wczorajszej sesji nastąpiło odcięcie ceny. Posiadając akcje tylko od dzisiaj nie ma możliwości stania się posiadaczem prawa poboru inaczej niż przez ich kupienie. Taka jest prawda i choćbyś zaklinał rzeczywistość nie będzie inaczej - miałeś wczoraj akcje masz pipki, nie miałeś, możesz je tylko kupić - jak bedą notwane...
czyli jak mam skorzystac z praw pooboru? Normalnie w moim programi do skladania zlecen, mam wpisac cene 4,45 i mi automatycznie kupi akcje GTC nawet jezeli beda stac po 6 zł do poniedzialku ?
Dnia 2012-06-01 o godz. 11:31 ~arek napisał(a):
> czyli jak mam skorzystac z praw pooboru? Normalnie w moim
> programi do skladania zlecen, mam wpisac cene 4,45 i mi
> automatycznie kupi akcje GTC nawet jezeli beda stac po 6 zł
> do poniedzialku ?
KOLEGO A CO TY ROBISZ NA GIEŁDZIE JAK NIE MASZ PODSTAWOWEJ WIEDZY ???
LEPIEJ WPŁACIĆ DO BANKU NA LOKATĘ PIENIĄDZE I NIE BAW SIE W GIEŁDĘ