Nie powiem ile zarobiłem ale powiem ze duzo i powiem czym. Rok temu kupiłem na allegro system fresh i o dziwo to działa bardzo fajnie czym jestem zaskoczony. Najpierw myslałem że nie ogarnę go, ale okazało sie że to fajny system z dobrymi sygnałami
Ja płaciłem rok temu 190 zl a widze ze teraz ma dwie ceny 200 i 279 ale nie wiem dlaczego tak jest. Ciężko napisać coś żeby nie mozna było uznać czegoś za reklame. Ja pisze co kupiłem i co o dziwno sie sprawdziło chociaż brałem pod uwagę że to będzie śmieć. Działa to od roku i na kilku parach u mnie.
W sumie gram od roku. W sierpniu zamknęło mi rachunek czyli zbankrutowalem. W listopadzie zaczlebm od nowa i zrobiłem kilkaset procent stanu początkowego. Dokładnie 1321%. Teraz gram o mniejsze stawki i mniej agresywnie. Satysfacjonuje mnie zysk 15% miesięcznie. Czy to dużo czy mało to juz kwestia własnej interpretacji.dla mnie oki. System to swingtrading. Bardzo bezstresowy w porównaniu z poprzednim, kiedy robiłem 100% w miesiąc ale czasami nie mogłem uznać z otwarta pozycją :P
Jestem Kulczyk,znudziło mi się pomnażanie pieniędzy poprzez zakładanie nowych biznesów,bo stopa zwrotu niska,kupiłem system na allegro na forex przy okazji dawali w gratisie system na lotto i muszę powiedzieć,że idzie świetnie,wrzuciłem miliard na forexa i mam stopę zwrotu 200% miesięcznie,w przyszłym roku planuję wykupić Microsoft,Apple,Facebooka,Boeinga i jeszcze kilka innych firemek,żeby coś z kasą robić,bo już banki pękają w szwach od mojej forexowej kasy i nie chcą nowych kont otwierać :(.