a czego miało by nie rosnąć, tu jest pytanie, nie jedna spółka rośnie bez infa i przy małych obrotach. każda spółka jak spada piszecie ,że to gówni, a jak rośnie to zachwalacie, niewiadomo do jakiej ceny dojdzie. Nie jeden zapakował się , przy wzroście spółki ja też , co mam ogromną stratę, ale strach sprzedać, bo może rosnąć. Przecież spółka wyszła z upadłości.., to już powinno utrzymac kurs powyżej 0,10 gr, a tu spada do 0,07gr... Kupe osób jest spekulują ,że żle krzyczą i nie doświadczeni sprzedają w strachu... też nie mam dużego doświadczenia dlatego zapakowałam sie w tego pronoxa, ale ucze się i pytam co jest....
po pierwsze : wiesz ile jest papieru du wyrzucenia w rynek? popatrz na takiego petrola tam nie ma dna spada od 700 zł do 1,66 póki co
po drugie: patrz zawsze na właściciela, prezesa , kto się kręci wokół tego biznesu...przy niektórych giełdowych cwaniakach drobnica potrafi zarabiać przy innych jest to bardzo trudne....patrz vide Parówka, Kark, Rudy Rysiek i nasz królik....Karkosik dla mnie to najlepsza opcja, gdzie jest to najłatwiesze,,, co do innych to trzeba mieć bardzo duże doświadczenie i troche szcześcia
dzięki za normalne wypowiedzi, bo nie którzy pisza smieja się , kpią z innych , a sami umoczyli, ale rżną cwanikaów. Ale sama niewiem co robić, poczekam jak odbije do 0,10 gr i wtedy sprzedam , choć też z duz stratą,,,
zawiedziona bądź spokojna !! mentorem nie jestem jak chłop, ale ja sam jestem umoczony i nie dam się wyleszczyć!! nie dobieraj sobie do głowy tego co tu wypisują, oczywiście są ludzie którzy mają pojęcie o inwestowaniu ale od groma leszczy którzy potrafią piać jak koguty w zależności od tego czy jest na +/- poczytaj sobie wypowiedzi chlopa z mazur czy jak mu tam to jest jakaś totalna kpina i prowokacja, dla mnie zero wiedzy merytorycznej MENTOR psia mać... co nie znaczy że go nie lubię :) już się przyzwyczaiłem...