Moja bardzo subiektywna ocena jest taka ,ze pomijajac kwestie techniczne, spolka ma sie bardzo dobrze. Prezesi dzialaja preznie, zeby spolka sie rozwijala. Nie ma tu komunikatow prasowych "pod publiczke" tak jak to bywa na innych spolkach. Napewno nie mozna sie nastawiac na zysk 50% w 3 mce, bo cena akcji i tak jest dosc wysoka w stosunku do zyskow. Inwestycja w radpol powinna raczej wiazac sie z dluzsza perspektywa . Jak juz ktos kiedys pisal, radpol jest jak fundusz emerytalny. Zaleta sa tez male spadki, gdy na gieldzie pojawia sie panika.
Mam nadzieje, ze ktos dopisze wiecej informacji opartych na rzeczowej analizie, ja jestem laikiem w temacie.
01.02. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 8/2012
Zarząd RADPOL S.A. ("Emitent") informuje, że Emitent jako kupujący zawarł w dniu 31 stycznia 2012 r. umowę przedwstępną ("Umowa Przedwstępna"), na mocy której strony zobowiązane są do zawarcia umowy przyrzeczonej sprzedaży akcji, na mocy której Emitent nabędzie 100 % akcji w innej spółce akcyjnej ("Spółka"). Zgodnie z umową przedwstępną, umowa przyrzeczona powinna zostać zawarta w terminie do dnia 30 kwietnia 2012 r, przy czym Strony dopuściły przedłużenie tego terminu o 7 dni.
Umowa Przedwstępna zawiera postanowienia przewidujące prawo odstąpienia w określonych w tej umowie przypadkach. Umowa Przedwstępna przewiduje też, że w określonym w Umowie Przedwstępnej przypadku Emitent ma prawo kupić mniej niż 100% akcji. Ponadto Umowy Przedwstępna zakazuje sprzedającemu dokonywanie zmian korporacyjnych w Spółce oraz zmian w przedsiębiorstwie Spółki bez zgody kupującego.