SUPER INFO, BRAC NIE ZALOWAC KURS WZLECIAL W NIEBIOSA !!!!!!!!!!!!!
POKI DAJA DARMO ...)))
Francuskie ziemniaki wyjątkowo drogie
Francuzi do końca kwietnia zarobili na eksporcie ziemniaków prawie drugie tyle tego, co rok wcześniej.
W okresie dziewięciu miesięcy – od 1 sierpnia 2010 roku do 30 kwietnia bieżącego roku – Francuzi wyeksportowali tylko 3,3 proc. ziemniaków więcej, ale zarobili za nie prawie 90 proc. więcej.
Jak informuje Fammu/Fapa, Francja wyeksportowała w omawianym okresie 1,661 mln ton ziemniaków wobec 1,608 mln ton rok wcześniej, ale zarobiła 427,6 mln euro wobec 225,9 mln euro rok wcześniej. Międzybranżowy Komitet ds. Ziemniaka (CNIP) podaje, że największe ilości ziemniaków w omawianym okresie dostarczono na rynek hiszpański – niecałe 500 tys. ton, włoski – 314,2 tys. ton oraz do Belgii – 207,2 tys. ton, Portugalii – 178 tys. ton i Niemiec – 78,8 tys. ton.
Andrzej Kiełczewski, były prezes Pepees-u, wygrał konkurs na stanowisko Naczelnika Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych w UM w Łomży.
„Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się dobrą znajomością zagadnień związanych z opracowywaniem strategii rozwoju Miasta, pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych, zarządzania projektami unijnymi. Wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie zawodowe w pełni kwalifikują Pana Andrzeja Kiełczewskiego na powyższe stanowisko” - czytamy w uzasadnieniu wyboru.
Dziś ratusz ogłosił także zwycięzców konkursów na stanowiska: Naczelnika Wydziału Architektury i Budownictwa oraz Naczelnika Wydziału Oświaty. W obu wypadkach konkursy wygrali dotychczasowi naczelnicy Marek Jankowski i Andrzej Piechociński.
Andrzej Kiełczewski był prezesem Pepees-u przez cztery lata – 2006-2010. Wcześniej przez 21 lat pracował w tej firmie przechodząc właściwie wszystkie szczeble jej struktury. Jak czytamy w informacji ratusza ukończył Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania w Białymstoku, gdzie zdobył tytuł magistra, oraz szereg szkoleń, m.in.: dotyczące zarządzania stresem, sztuki profesjonalnego prezentowania i występowania oraz „perswazja i hipnoza – wykorzystanie języka mediów w relacjach biznesowych”.
śr, 13 lipca 2011 09:59
Data ostatniej edycji: 2011-07-13 10:13:01