jeśli nie więcej, z kwartału na kwartał zyski będa rosły a za tym kapitały własne, patrząc na rozwój firmy to przyszły rok znowu kilkukrotny wzrost i przychodów i zysku
za 29 dni wyniki. Ostatnio informacja, że już 3200 nośników działa.
Pomyślcie tylko 3200 x 100 zł (myślę że tyle zysku z jednego nośnika powinno zostać) to mamy 320 tysięcy miesięcznie, kwartalnie prawie milion zysku :)
no cóż za kilkadziesiąt dni czas pokaże jaki faktycznie będzie wynik za 2 kwartał 2011 roku.
Ja trzymam, uśredniłem trochę i liczę na kosmos.
A Ci co oddają po tej cenie swoje kosmiczne pakiety po kilka tysięcy akcji to śmieszni ludzie, potem będą płakać :)
KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
W drugim kwartale 2011 roku Spółka osiągnęła 3 003 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, co
stanowiło istotny, siedemnastokrotny wzrost w stosunku do przychodów netto uzyskanych w drugim
kwartale 2010 roku i znaczące zwiększenie w stosunku do poziomu przychodów netto
wygenerowanych w pierwszym kwartale 2011 roku, którego wartość wyniosła 1 904 tys. zł.
Dynamiczny wzrost przychodów w raportowanym okresie jest efektem konsekwentnie realizowanej
przez Spółkę strategii, zakładającej zintensyfikowaną promocję oferty Spółki wśród potencjalnych
reklamodawców, a także dynamiczny wzrost liczby nośników reklamowych, dzięki którym przekaz
reklamowy trafia do większego grona klientów sieci handlowych.
II. KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
Na koniec trzeciego kwartału 2011 roku przychody netto ze sprzedaży Spółki za okres od początku
bieżącego roku obrotowego osiągnęły poziom 8 661 tys. zł. i były ponad sześciokrotnie wyższe niż
zrealizowane w analogicznym okresie 2010 roku. Przychody netto ze sprzedaży Spółki wygenerowane
w trzecim kwartale 2011 roku wyniosły 3 754 tys. zł, co odzwierciedla kontynuację trendu ich
dynamicznego wzrostu utrzymującego się z poprzednich kwartałów.
Tak dynamiczny wzrost przychodów w raportowanym okresie jest efektem realizacji przyjętej przez
Spółkę strategii działania, opartej o kompleksowy system ekranów, emitujących materiały
promocyjno-reklamowe, których dostęp i zasięg oddziaływania nie jest ograniczony do jednego
wybranego miejsca w sklepie. Osiągnięte wyniki finansowe Spółki odzwierciedlają skuteczność
operacyjną jej działania oraz efektywność prowadzonej współpracy z wcześniej pozyskanymi, jak
również nowymi reklamodawcami.
W trzecim kwartale 2011 roku Spółka wypracowała 1 473 tys. zł zysku netto przy osiągniętej
wysokiej rentowności zysku netto, kształtującej się na poziomie 39%. Osiągnięty wynik oznacza
dynamiczny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, w którym Spółka
wygenerowała 104 tys. zł zysku netto.
W zakresie infrastruktury POS TV Spółka w raportowanym okresie koncentrowała swoje działania na
modernizacji i rozbudowie instalacji w sieciach handlowych