• Proszę o wytłumaczenie Autor: ~MAKK [77.91.0.*]
    Jakie nasuwają się wnioski po bardzo dużych obrotach w dniu 01 lutego przy cenie 0,28?
    Największe w historii tej spółki
  • Re: Proszę o wytłumaczenie Autor: ~jack [81.190.236.*]
    Wniosek jest taki(osobisty), po wprowadzeniu akcji z ostatniej emisji do obrotu wielu oddało jak to ma w zwyczaju zapominając o tym co firemka zarobiła w IV kw.

Na razie wiemy, że ktoś to skupił i nie oddaje- po obrotach. A czy kupił mądry czy głupi to się okaże w ciągu kilku tygodni.

Ja siedzę z papierem w ręku.
  • Re: Proszę o wytłumaczenie Autor: ~MAKK [77.91.0.*]
    Dzięki.
    Przy przewidywanym zysku za IV kwartał 10mln zł i ilości akcji 29mln obecna cena wydaje się śmieszna.
    Jestem początkującym inwestorem ale wydaje mi się że ta spółka ma potencjał wzrostu. Chyba kupie troche akcji
  • Re: Proszę o wytłumaczenie Autor: ~kkk [178.37.124.*]
    Wy tu się zastanawiacie czy kupować po tej cenie, a dla mnie ona musi wynosić 0,65gr czyli wzrosnąć o ponad 100% żeby dopiero odrobic stratę. Niestety dałem się wciągnąć w te parówkowe przekręty i płacę ogromną cenę. Oby to kiedyś wybiło bo nie będzie ciekawie. Dobrze, że chociąż mi się nie spieszy. Więc czekam...i płacę frycowe. Pzdr
  • Re: Proszę o wytłumaczenie Autor: ~lukas8i8 [188.146.194.*]
    w raporcie za 4 kwartał ma być 8 mln zysku ale to tylko zysk wirtualny w tej chwili juz tak dobrze nie jest ale kupno akcji do 30 gr to małe ryzyko straty a wieksze zysku a takie okazje trzeba wykozystać
  • Re: Proszę o wytłumaczenie Autor: ~mar [79.188.237.*]
    lukas co ty chrzanisz,jaki wirtualny zysk. Kasę mają w postaci żywej gotówki z inwestycji kapitałowych. Z chemosa,z maximusa,z ATS,i czegoś tam jeszcze. Bardziej obawiam się tylko walnego w połowie lutego,wtedy mogą podać info które niewiadomo jak wpłynie na kurs. Jakie by nie było myślę że jednak pozytywnie
    jeżeli nie będzie emisji to mamy odpał, jeżeli będzie emisja to odpał po dniu PP