System Finhouse CRM od podstaw został stworzony jako narzędzie dedykowane dla pośredników finansowych. Jego istotną zaletą jest dostępność dla użytkowników z dowolnego miejsca na ziemi, gdyż jest on aplikacją internetową. System może być dzierżawiony w modelu ASP (Application Service Provider) dla dowolnej liczby użytkowników bez konieczności jego zakupu i instalacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu i niskim kosztom, mogą sobie na niego pozwolić nawet małe, kilku osobowe firmy. Możliwa jest również oddzielna instalacja, jednak w każdym z tych rozwiązań zachowane jest pełne bezpieczeństwo danych.
W branży doradztwa finansowego, opartej na bezpośredniej pracy z klientem, aplikacja CRM dająca możliwość efektywnego zarządzania kontaktami z klientem, jest często determinantem funkcjonowania i rozwoju firmy. Inwestycje w tego typu rozwiązania wydają się więc koniecznością, ale przynoszącą bardzo szybki zwrot.
Berberis - zdecydowanie polecam, bo system robi nam ogromną różnicę, sporo daje i realnie optymalizuje. Kwestia jedynie dopasowania odpowiedniej wersji. Nie każdekmu musi przecież pasować to samo, co nie? Ważne jest, żeby w firmie każdy element był tak dopasowany, aby realnie widać było korzyści i to jest kluczowe.
Jak dotąd nie mieliśmy problemów z Berberis i działą to nam stabilnie, tak, jak powinno. Tak z perspektywy czasu widzę, że przy tej skali brak systemu CRM jest potężnym problemem, z którym poradzenie sobie wcale nie jest takie proste. Optymalizacja wymaga zaangażowania, ale wszystko jest do zrobienia.