A co mają oznaczać takie zakupu pakietowe uwidocznione w ciągu sesji?- i to po 1,80 zł
Dlaczego na wielu innych forach identyfikują beefsana z monnari jako spółki spekulacyjne.
Nie rozumiem, dlaczego bef kupuje obligacje PBS, czyli mrozi pieniądze skoro ma prowadzić działalność finansową do której jak się domyślam potrzebna jest gotówka w obrocie.
Czy to wszystko?
moderator usunął ciekawy wpis, czyżby nie chciał żebyśmy to widzieli... (dobre że okno jeszcze miałem otwarte z tą analizą)
http://humanista-na-gieldzie.blogspot.com/
nie wiem kto go umieścił ale wielkie dzięki
nie znam się na analizie technicznej jak pisałem już wcześniej, ale te pakiety na tej spółce oraz dzisiejsze branie zapowiadają coś ciekawego... trzeba być cierpliwym, prezes to łepski facet:)
mamy tez bojacych co zarobia pare procent i uciekaja... a niech im... ja dobralem ;) a co tam :) przesadzilem z posiadaniem w portfelu ale... ciekawie sie dzieje moim zdaniem
po ile dobrałes ze tak brzydko zapytam :) tez mam zamiar dobrac :) ale chyba poczekam do czwartku :) mysle ze jeszcze 1.53 - 55 zobaczymy przed wystrzałem :)
ja mam po 1,44 ale jak był nizzej to przyznam ze sie troszke przestraszyłem :) i niedokupiłem - mam nadzieje ze tam jeszce klapnie to dokupie zeby mic pełny duzy pakiecik :) ( oczywiscie mniejszy niz wczesniej 0d 0,36) - nie mam juz kasy tak duzo :/ na iinych siedze
to dobrze Ci sie usredni :) , zobaczymy pozyzjemy ale napewno sie opłaci :) nawet jak sie kupi po 1,8 :)
mam jeszce pytanko ale do forumowiczów cos tam ma byc 12.11 -jakies wyniki ?? tej nowej działalnosci tez ?? dziex za odp - obecie troszke nie na czasie z wiadomosciami :)
w ostatnim raporcie nie byly uwzglednione zyski z pozyczek juz udzielanych i jak bylo w raporcie odnotowano zyk netto narastajaco co dobrze rokuje... wiec powinno to widniec w raporcie na III kwartal ktory nie moge jakos znalezc kiedy sie ukaze :(