Dnia 2010-11-05 o godz. 15:30 ~Honda_3 napisał(a):
> już za kilka dni raport kwartalny raport Arteria
no i ładnie 60% wzrostu zysku netto w III kwartale!
Firma outsourcingowa Arteria chce zamknąć bieżący rok z zyskiem netto przypadającym jednostce dominującej wyższym wobec wyniku z roku poprzedniego, poinformowała spółka w komentarzu zarządu do wyników. Spółka będzie koncentrować się na poprawie rentowności i zmniejszeniu zadłużenia.
Nowy model biznesowy działalności przyniósł znaczące oszczędności kosztowe w działalności wszystkich spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej oraz poprawę efektywności operacyjnej. Trend ten powinien być kontynuowany w ostatnim kwartale bieżącego roku i przyczynić się do osiągnięcia przez Spółkę wyższego poziomu zysku netto przypadającego jednostce dominującej niż w 2009 roku – czytamy w komunikacie.
Wyniki ostatniego kwartału potwierdziły determinację zarządu Arterii w dążeniu do poprawy rentowności oraz w ograniczeniu posiadanego zadłużenia. Wskazane cele stanowią strategiczny kierunek w działalności Spółki na najbliższe kwartały – czytamy dalej.
Grupa Arteria będzie sprzedawać ofertę telekomunikacją, internetową i multimedialną Grupy TP w sieci Strefa Usług na terenie salonów Media Markt i Saturn.
Arteria Retail, spółka z grupy kapitałowej Arteria, zawarła umowę z Telekomunikacją Polską, której przedmiotem jest uruchomienie pilotażowego programu 'Strefa Usług'. W ramach dostępnej oferty, prowadzona będzie sprzedaż Internetu mobilnego, stacjonarnego i WRL, telefonii stacjonarnej (TP, WRL Orange) oraz pakietu usług (tzw. tripple play) obejmującego: Internet, telewizję i telefon stacjonarny. Program „Strefa Usług będzie realizowany w centrach handlowych na terenie całej Polski, w których zlokalizowane są salony Media Markt i Saturn należące do koncernu MSHP. Arteria Retail zarządza w nich łącznie 59 punktami sprzedaży w modelu shop in shop" – czytamy w komunikacie.
W „Strefach Usług" znajdzie się oferta dostępu do Internetu TP i Orange, dla klientów indywidualnych (neostrada, Orange Free, Orange Freedom) oraz dla małych i średnich firm (Internet dla Firm, Internet dla Firm PRO, Business Everywhere).
We wszystkich punktach sprzedaży dostępna będzie pełna oferta usług telewizji z neostradą. Uzupełnieniem ofert dostępu do Internetu i telewizyjnej będzie możliwość zamówienia przez firmy z segmentu SOHO i klientów indywidualnych telefonicznych linii analogowych (POTS) i cyfrowych ISDN oraz usługi „Nowy Orange stacjonarny". Projekt przewiduje także prowadzenie bieżącej obsługi klientów TP - podano również.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku TPSA miała 111 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 1.030 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.758 mln zł wobec 12.555 mln zł.