Czyżby to wyglądało na rysowanie tej formacji? Jak myślicie? Trochę brakuje wykończenia z białym korpusem, ale dzień przeciez jeszcze trwa... Pozdrawiam życzliwych
Wiesz dopiero się uczę czytania wykresów, więc nie mam wielkiego doświadczenia. Natomiast liczę w kolejnych dniach na pojawienie się kolejnej białej świecy i dalszego marszu w górę...Nie widzę póki co sensu żeby sprzedawać, ale wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
wejdz na bossa. pl albo encyklopedia analizy technicznej i tam masz podane rysunki pomogą w nauce,choć praktyka tez jest potrzebna.Pozdrawiam i milego weekendun no i wzrostów na impku
Gwiazda poranna to może i owszem by była gdyby ta formacja wystąpiła po spadku a nie pow wzroście, na razie mamy książkowy przykład zasłony ciemnej chmury a dziś korekcyjny ruch w górę gdzie oporem jest połowa wczorajszej świecy. To jeśli chodzi o świece. Ale czy to ma jakiś związek z przyszłym kursem IPX? Może w 1-2%, reszta czyli 98-99% zależy od grubego, jak stwierdzi że już dość sypania to kurs wzrośnie, jak będzie mu mało to poleci w dół a jak będzie chciał przytrzymać kurs na dowolnym poziomie to to zrobi i żadne formacje na wykresach mu w tym nie przeszkodzą. Ot cała prawda o zachowaniu kursu IPX.
Owszem Galaxy mieliśmy objęcie bessy, ale już były takie sytuacje, że w połączeniu z 3 świecą (dzisiejszą) a wykluczeniem pierwszej powstała formacja przenikania. Widziałem takie ruchy już nie raz. Co będzie zobaczymy. Pozdro
W sumie tak, ale czymś w szyciu trzeba się kierować hehe. Ta półroczna konsolidacja miała w ogromnej większości białe świece co sugerowałoby akumulację. Pozdro i bez odbioru .
Galaxy! masz rację,na pewno nie jest to gwiazda poranna,pewne jest objęcie bessy,choć też można "przyczepić" się do knota,a diabeł tkwi w szczegółach i potem zastanawiamy się dlaczego wyrażna formacja się nie spełniła,a co do drugiej części Twojej wypowiedzi to 500% racji, niestety tak to funkcjonuje.Pozdrawiam i życzę miłego wekendu