rooney powiedz mi proszę, bo ja jestem zielony, czy ja dobrze mysle :
- jedna akcja to jedno prawo poboru - dwa PP to jedno PDA ??
jeżeli tak to : PP=4,60 zł
a więc PDA = 2 razy PP czyli 9,20 zł
czyli nowa akcja kosztuje mnie 9,20 + 2,10 zł = 11,30 zł
czy tak jest ??
dalej : czy ja mogę sprzedawać PP lub PDA ??
i co z moją "odciętą" kasą za PP jeżeli ich poprostu nie zrealizuje ??
dzięki za odpowiedź !!
pzdr
Nowa akcja będzie Cię kosztowała bodajże 2,1 zł jeśli nie skorzystasz z nowej emisji co do odciętej kasy to jeśłi nie zrealizujesz pp to ową kase stracisz :) pozdrawiam
1 akcja = 1 PP, jeśli masz 1000 akcji to dostaniesz 1000 PP, które możesz zamienić w stosunku 2PP na 1 akcję - za która zapłacisz 2,10 PLN. Przy 1000 PP możesz zapisac sie na 500 akcji x 2,10 PLN każda.
Jeśli nie sprzedasz PP i nie zapiszesz się na akcje to kasa przepadła.
Dnia 2010-09-09 o godz. 19:42 ~green napisał(a):
> co teraz dalej trzeba zrobić? bo nigdy się nie bawiłam
> jeszcze w PP?
możesz sprzedawać PP już jutro i chyba jeszcze przez 3 sesje albo poczekać na PDA i wykupić akcje po 2,10 za sztuke lub sprzedać PDA.mała zamotka ale jakoś tak
Skoro mam na rachunku PP to mogę się zapisać na akcje czy dopiero jak będę miał pda:P??? z góry dzięki za odpowiedź i jak to się zapisuje bo tez pierwszy raz się z tym spotykam :) pozdrawiam wszystkich
trudno powiedziec czy ładna ale "od progu" złapała dwa minusy :
- mówiła z "warszawskimi końcówkami", a ja warszawiaków jakos nie za bardzo (szczególnie tych w pierwszym pokoleniu"
- nie wiedziała czy "bedzie się handlować PP i PDA"
pzdr
zarobimy rooney ??
faktycznie sa juz na mbanku,a co do zapisow to potrwaja od 13 do 17 wrzesnia,czy ktos sie orientuje kiedy wejda na parkiet gpw? gdzies sie doczytalem ze 28 wrzesnia, moze ktos sie orientuje?
jeśli mam na rachunku pp to nic z nimi nie robię jeśli chce kupić akcje po 2,10zł? Rozumiem że akcje po 2,10 są jeszcze nie dostępne i trzeba poczekać a póxniej złożyć wniosek o prawo poboru?