Dobry wieczór . Ja sobie rano zamieniłem midasa na moj-a i widzę ,że calkiem słusznie . Technicznie bardzo dobrze wyglada , a biorąc fakt że cała ,, rodzina " pnie się do góry to i moj bedzie podążał jej śladem . Jutro jeszcze wspomogę wspinaczkę .
Kolego Jan możesz mi wytłumaczyć co znaczy widły i jakie są skutki kiedy pula S zostanie wykupiona i dojdziemy do tych wideł, to co dalej się dzieje. Jestem początkujący i z góry dziękuję za odpowiedź Tobie lub innym uczestnikom forum.
wyjatkowy gniot.pewnie czekaja az faing przebije 20 zl i potwierdzi sygnal kupna a wtedy zabiora sie za cielaka ale w tempie 2 razy szybszym.moj z tego slynie.caly rok stal w miejscu.starczy
Moj ma to do siebie że stoi jak zaczarowany , ale tutaj nie długo to będzie trwało . Spółka matka solidnie poszła do góry to tylko patrzeć jak w tym tygodniu moj zacznie gonić Fasing. Technikom polecam wykres ---- również dobrze wyglada
Fascynująca spólka , od pierwszego dnia ,, nagonienia " - nie wiem czy dobrze to ujołem daje zarobić . Dziś pokazała do południa swoje pazurki i włascicieli owych paznokci , którzy z pocącymi paluchami czekają nad klawiszem ENTER coby stanąć na czele niesamowitego marszu na nowe szczyty . Znawcy kwitu moj-a dokładnie wiedzą co się tutaj gra , ---- niedzwiedz mocno śpi tylko jak wstanie to my musimy być ciut szybsi .
Pozdrawiam i zapraszam na doroczne polownie na papier moja .
Rano przyspieszony ruch z sporymi zakupami jak na tę spólkę , później ostudzenie zapędów ścigaczy , ale generalnie jest dobrze . 3 padnie wtym tygodniu jak nic , a dalej 4 bedzie naszym celem.
Czy uważacie, że cała branża się podniesie czy tylko spółki związane z Fasingiem??
Jak oceniacie przykładowo Makrum,Famur. Czy też mają szanse na wzrosty po ogłoszeniu wyników za I półrocze?