sorki, że się tak wcinam w rozmowę ... jestem laikiem totalnym jeśli chodzi o grę na giełdzie ... studiuję ekonomię i muszę przygotować rekomendację Ampli ... kupować czy sprzedawać ... patrzę w te wykresy i ... czuję wielką niemoc ... przebrnęłam przez analizę fundamentalną i stwierdziłam, że spółka jakoś zaczyna sobie radzić i może by warto kupić ... a teraz męczę analizę techniczną i mam trudności z wyciągnięciem wniosków ... w dodatku jak czytam wypowiedzi na forum to bardzo zielono mi .... ratujcie i pomóżcie biednej studentce ... pozdrawiam :)
sluchaj kolezanko.dokonalas jednego z trafnych wyborow.spola srednio mala.w ciekawej branzy elektryczno-energ.stale przychody.praktycznie co roku na plusie nawet w kryzysie.po restrukturyzacji.obenie 6 hurtowni.akcji malo.nie bylo zadnych dodatkowych emisji.na celowniku spekulantow i co pare miesiecy knf rozklada rece.moze byc obiektem przejecia np.przez.tim lub innego duzego gracza.na forach zero marytoryki.wlejaja tylko rakiety.tak w skrocie.dzis kupilem 2000szt.dwie ostatnie transakcje to moje.pozdro
Spółka dobra, tak jak poprzednik napisał wyniki na plusie... Ja w Amli wchodze co jakis czas od kilku lat, jest to specyficzna spółeczka poniewaz jak poptrzysz na wykres jest dłuźszy czas uspiona (nazywa sie to dłuźsza konsolidacja), porusza sie w niewielkim kanale cenowym... i ... reguralnie co jakis czas wystrzela np. 30% w 2-5 dni i ... daje nam zarobek
wole zeby patrowicz tu sie nie pojawial.ampli jest zbyt porzadna spolka.kupilem wczoraj po 3.38 i dzis do przodu. zawsze do ampli wracam.czuje sie w niej dobrze.co pol roku 60 procent w 2 dni to standard.sadze ze tim czy brilux caly czas patrza na ampli.przyznaje ze wywalalem na knocie po 7.25.przypominam ze w tamtej hossie to kosztowalo pow.20zl.stala poprawa wynikow prezesi mowia ze od 2011 dopiero beda wyniki.spoleczka dla koneserow.pozdro