• pomocy Autor: ~niaha [77.253.132.*]
    sorki, że się tak wcinam w rozmowę ... jestem laikiem totalnym jeśli chodzi o grę na giełdzie ... studiuję ekonomię i muszę przygotować rekomendację Ampli ... kupować czy sprzedawać ... patrzę w te wykresy i ... czuję wielką niemoc ... przebrnęłam przez analizę fundamentalną i stwierdziłam, że spółka jakoś zaczyna sobie radzić i może by warto kupić ... a teraz męczę analizę techniczną i mam trudności z wyciągnięciem wniosków ... w dodatku jak czytam wypowiedzi na forum to bardzo zielono mi .... ratujcie i pomóżcie biednej studentce ... pozdrawiam :)
  • Re: pomocy Autor: ~krisb [83.9.119.*]
    sluchaj kolezanko.dokonalas jednego z trafnych wyborow.spola srednio mala.w ciekawej branzy elektryczno-energ.stale przychody.praktycznie co roku na plusie nawet w kryzysie.po restrukturyzacji.obenie 6 hurtowni.akcji malo.nie bylo zadnych dodatkowych emisji.na celowniku spekulantow i co pare miesiecy knf rozklada rece.moze byc obiektem przejecia np.przez.tim lub innego duzego gracza.na forach zero marytoryki.wlejaja tylko rakiety.tak w skrocie.dzis kupilem 2000szt.dwie ostatnie transakcje to moje.pozdro
  • Re: pomocy Autor: ~Juras [83.19.61.*]
    Spółka dobra, tak jak poprzednik napisał wyniki na plusie... Ja w Amli wchodze co jakis czas od kilku lat, jest to specyficzna spółeczka poniewaz jak poptrzysz na wykres jest dłuźszy czas uspiona (nazywa sie to dłuźsza konsolidacja), porusza sie w niewielkim kanale cenowym... i ... reguralnie co jakis czas wystrzela np. 30% w 2-5 dni i ... daje nam zarobek
  • Re: pomocy Autor: ~starg [91.193.87.*]
    No właśnie! Mogłaby wystrzelić,zebrałem trochę taniego papiera...
    Pozdrawiam
  • Re: pomocy Autor: ~Hektor [91.145.179.*]
    Niaha napisz ,ze dziś narysował białą świecę i odpalił. Może nawet i widły zaliczy
  • Re: pomocy Autor: ~Marco [10.1.130.*]
    Może pod walne trochę podgonią. Będzie zabawy, czy Patrowicz pojawi się na zebraniu.
  • Re: pomocy Autor: ~kris b [83.21.199.*]