Nowa Strategia Firmy SSI S.A.
Misja:
Istniejemy po to, aby tworzyć systemy, dzięki którym w zabezpieczonych przez nas obiektach Klienci będą się czuć bezpiecznie i komfortowo jednocześnie oszczędzając na ich eksploatacji.
Wizja:
Stawiamy sobie za cel zajęcie pozycji lidera wśród firm wykonujących oraz serwisujących systemy teletechniczne w Polsce oraz uzyskania opinii solidnego partnera w tym zakresie dla liderów branży budowlanej za granicą.
Chcemy tego dokonać poprzez osiągnięcie światowego poziomu jakości oferowanych rozwiązań i kompletnej ofercie oraz wysokiej wydajności pracy dzięki odpowiednio wyszkolonej, umotywowanej i zaangażowanej załodze. Naszym celem jest uzyskanie zasłużonej opinii pewnego partnera dla Generalnych Wykonawców oraz Inwestorów w naszej branży.
Planujemy to osiągnąć dzięki zaoferowaniu Klientom szerokiej i najbardziej innowacyjnej na rynku oferty. Dążymy do podniesienia swojej konkurencyjności również dzięki wdrożeniu wyższych od spotykanych na rynku standardów obsługi klienta. Składa się na to budowa kompetencji naszych pracowników oraz zapewnienie im nowoczesnych narzędzi zaprojektowanych specjalnie do wysokiej jakości obsługi klientów z naszej branży.
Aby osiągnąć wyznaczone cele zdecydowaliśmy się na kilka uzupełniających się działań. Naszym celem jest ciągłe doskonalenie się i w związku z tym dokonujemy cyklicznie wnikliwej analizy pozycji firmy, jej otoczenia zewnętrznego – szans i zagrożeń, organizacji – naszych słabych i mocnych stron. Poza tym podsumowujemy aktualna ofertę w celu jej korygowania i wprowadzania nowych produktów, badamy rynek, na którym działamy i określamy jego potrzeby. Określamy również formy konkurowania i trwałości naszej przewagi konkurencyjnej oraz identyfikujemy czynniki sukcesu. Na tej podstawie opracowujemy bieżącą strategię firmy.
Jesteśmy bardzo szybko rozwijającą się organizacją, która przez ostatnie kilka lat konsekwentnie buduje silny kapitał ludzki oparty na fundamentach wiedzy i doświadczenia. SSI to ludzie, którzy mają odwagę i kompetencje pozwalające omijać wszelkie przeszkody na drodze do osiągnięcia zamierzonego celu. U człowieka, który trafia do naszej firmy najważniejszy dla nas jest potencjał i charakter, w mniejszym stopniu jego wiedza. Wiemy, że wielu rzeczy można kogoś nauczyć, natomiast charakteru zmienić się nie da. Pracować dla SSI to znaczy działać! Nie siedzimy i debatujemy nad problemami, my je rozwiązujemy! Dla naszych Klientów jesteśmy w zasięgu ręki – spotykamy się, rozmawiamy, słuchamy i dzięki temu prezentujemy rozwiązania odpowiadające dokładnie na ich potrzeby.
Dzięki takiemu zespołowi stale doskonalimy naszą organizację. Stworzyliśmy „Politykę jakości”, dzięki której mamy pewność, że zachowując założone wskaźniki finansowe kontraktu, jakość obsługi naszych klientów będzie bardzo wysoka i powtarzalna. Współpracujemy tylko z dostawcami najlepszych na rynku rozwiązań. Wiemy, że dzięki temu jesteśmy przygotowani do realizacji bardzo skomplikowanych zadań w naszej branży.
Główne obszary strategii na lata 2010 - 2013:
1. Otwarcie minimum dwóch oddziałów handlowych w roku 2010.
2. Szybsza dynamika rozwoju spółki zależnej SSI Service S.A.
Planujemy to osiągnąć dzięki nowej organizacji działu handlowego, wdrożeniu nowej strategii marketingowej oraz wprowadzeniu nowych usług. Już zbudowaną wartością jest dobrze przygotowana struktura, wyszkolona kadra oraz pozwalające działać bardzo efektywnie procedury.
3. Rozwój usług monitoringu floty (GPS) i stacji monitoringu.
Dzięki nowym technologiom, nad którymi obecnie pracujmy planujemy dostarczyć klientom rozwiązania do zarządzania (flotą i pracą pracowników mobilnych) pozwalającego im skutecznie i szybko zwiększyć efektywność działań, a więc generować większe zyski. Chcemy to osiągnąć dzięki zaoferowaniu klientom szerokiej i najbardziej innowacyjnej na rynku oferty usług zarządzania flotą.
4. Wprowadzenie nowych produktów do oferty spółek Grupy Kapitałowej:
SSI S.A. - GPS – usługi wyprzedzające wymagania rynku oparte na nowym software
SSI S.A. - Systemy oszczędności energii w istniejących budynkach
SSI Service - Audyty Bezpieczeństwa
SSI Service - Rozszerzanie Usług Serwisowy
5. Dalszy dynamiczny rozwój kompetencji w zakresie instalacji elektrycznych
W ostatnim roku rozpoczęliśmy budowanie kompetencji w zakresie instalacji elektrycznych czego dowodem są pozyskiwane zlecenia. Nasza strategia zakłada ciągłe podnoszenie kwalifikacji w tym zakresie.
6. Zaistnienie na rynku kontraktów wojskowych.
Rozpoczęliśmy procedurę pozyskania „Certyfikatu Bezpieczeństwa Przemysłowego” co umożliwi nam ubieganie się o kontrakty dla wojska i NATO.
7. Pozyskiwanie kontraktów zagranicznych.
Realizacja pozyskanych kontraktów zagranicznych (środkowy wschód) pozwoliła nam zdobyć doświadczenie i kontakty biznesowe w tym regionie. Nasza strategia zakłada monitoring rynków wschodnich w celu pozyskiwania i realizacji wysokomarżowych kontraktów,. Wiemy, że mamy wystarczające kompetencje do ich jakościowej realizacji.
(…..) szczegóły i kroki działań zostały utajnione ze względu na konkurencję
mnie takze rozbawili tym
ale bardziej rozbawiaja mnie niektorzy 'sflustrowani kolesie' tutaj ktorzy za wszelka cene wklejajac jakies bzdety staraja sie przedstawic spolke w jak najlepszym swietle, w samych superlatywach myslac ze inni sa na tyle glupi i lykna to jak pelikan
a kon jaki jest kazdy widzi, rynek takze to docenil zjazdem z 30 na 22/23
strategia jakos pozostala niezauwazona, dlaczego ?
bo jak zauwazyles to samo 'wodolejstwo'
teraz czekamy na raport w poniedzialek, jesli bedzie dobry, to bedzie szansa wywalic to co zakupilem po 22 z jakims zyskiem, jak bedzie slaby, no coz, zarobi tylko biuro maklerskie
takich jak ja jest pewnie sporo, wiec ci ktorzy kupili drozej raczej nie maja szans na oddanie bez strat
zostalo im tylko naganianie na wzrosty
trzeba stworzyc nowy watek ze spolka jest cacy i wogle sam miod