Witam mam do zainwestowania 400 000 zł , jednak nie mam doświadczenia w grze na giełdzie itp np|: forex . Lokata bankowa odpada z uwagi na niską opłacalność. Reasumując: czy istnieje jakiś doradca finansowy który zajmie się zarządzaniem taką sumą wspólnie ze mną ?
Czy biura maklerskie prowadzą coś w rodzaju doradztwa indywidualnego i przez to pomagają podjąć właściwe decyzje
ewentualnie czy np tms brokers prowadzi takie indywidualne usługi?
Dozbieraj do 500k to znajdziesz jakiś private banking, poniżej tej kwoty to raczej personal banking, chociaż coś się powinno znaleźć. Poczytaj o tym. Tak, można dostać "indywidualnego maklera", zwykle wchodzi to w pakiet private bankingu. Chociaż jeśli zainwestujesz w giełdę ok. 200k to np. w DM ING jest oferta osobno. Nie wierz żadnym doradcom, szczególnie tym naciągaczom na forum i w genialne metody zarobku. Moja propozycja, czyli jak ja bym zrobił, a właściwie zrobiłem to 100-150k na giełdę (bezpośrednio, możesz z pomocą doradcy choć też nie wierz we wszystko co mówi) , a reszta w coś bezpiecznego. Lokaty lub coś z gwarancją kapitału, przynajmniej 80%. Jeśli masz nerwy ze stali to możesz wrzucić wszystko w giełdę, prawdopodobnie za 3-4 super zarobisz, tylko pamiętaj że strata 20k w jeden dzień boli :). No i nie wierz takim naganiaczom na spadki jak mój poprzednik, wróżenie spadków jest teraz modne, a jak będzie naprawdę chyba nie wie nikt.
Może trochę za dużo razy powtórzyłem, żeby nikomu nie ufać ale prawda jest taka, że każdy wciśnie Ci to co jemu się bardziej opłaca. I tyle. Trzeba samemu wszystko rozważyć i wybrać.
Ja mam w Noble, ale nie jestem zadowolony i będę zmieniał. Myślę o Deutsche Bank, BRE i BPH, w tej kolejności. W db mają chyba najciekawszą ofertę. Tutaj masz zestawienie:
http://www.privatebanking.pl/pdf/zest/zest25.pdf
stock4u@wp.pl to mail dla tych, którzy chcą zarabiać