• Kupować izolację ? Autor: ~mateo [83.27.83.*]
    Mam naiwne pytanie ale chciałbym ulokować trochę pieniędzy w spółkę, generalnie nie boję się ryzyka i planuję lokatę długoterminową. Izolacja wydaje mi się bardzo interesująca propozycją. Nie wiem o spóółce zbyt wiele. Intryguje mnie tak ogromny spadek wartości w dniu 28-29 wrzesnia. Nie moge dokopać się do jakiejś zrozumiałej informacji , a mianowicie co było powodem tak drastycznego spadku. Nie wiem czy spółka idzie w kierunku upadku czy będzie wracała na swoje kursy. Obserwaowałem lotos, pkobp i tvn, spółki mimo dołka wracają na swoje miejsca - prosze o krótkie info co się dzieje ze spółką - serdecznie dziękuję za jakieś info - mateo.
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~zxr [77.252.56.*]
    Split był...
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~mateo [83.27.83.*]
    Sorry ale nic mi to nie mówi - znalazłem tylko jakąś informacje że split to podział. Tak jak powiedziałem jestem laikiem i proszę o inforamcje dlaczego nagle z 35 zł zrobiło sie 1,7 złotego??. Chyba można zadać takie pytanie, bo mam już watpliwości?
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~ZET [213.158.199.*]
    Musisz uważać ale możesz kupic

Możesz duzo zarobić ale i stracić
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~izol [83.20.102.*]
    osobiście odradzam zakup akcji tej spółki. mam fatalne doświadczenie z Izolacją, siedzi na niej Patrowicz, który ma w nosie drobnych inwestorów, jest tutaj również dużo naganiaczy, kursem buja mocno,poza tym fundamentalnie ma fatalne wyniki finansowe. Bardziej polecam Imoeast, KGHM, Pekaosa, puławy :)
  • cztery pory roku ......... Autor: ~F16 [87.205.155.*]
    co spada to potem podnosi się,

kłania się Vivaldii
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~maruder [78.154.81.*]
    Czas mna kupno niżej nie będzie
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~czerwone szelki [213.158.199.*]
    I tu się mylisz :-)
  • Re: Kupować izolację ? Autor: ~pawełzmilicza [10.18.3.*]