18 mln akcji do oddania, ładnie się to prezentuje. Dom maklerski mbank mówi o 19-20 zl to przy odkupie shortów możemy się tego kursu spodziewać tuż tuż
A co z kontaktami. Wzrósł kurs szybko o 30%, a liczba otwartych pozycji spadła tylko o 800. Dalej pozostało 16400.
Nie znam się na tym, patrzę tylko pod kontem ryzyka, ale wydaje się że powinny być zamykane, a nie są.
Przede wszystkim muszę zmienić zlecenie, bo kiedyś zachecali by wystawiac akcje po zawyzonej cenie. Niby ze shortom to przeszkadza w pozyczaniu. No to za 30 wystawilem. Teraz zebym sie nie zdziwil ze ktoregos dnia mi to zmiotą, dlatego podwyższe do 50.
Powiem szczerze że mam pewne wątpliwości - jak spadało to się naczytałem o tych mitycznych szortach które plotły wielopoziomowe intrygi żeby zaniżyć cenę , wszystko potrafiły przewidzieć i jak zbiły cenę z okolic 30 zł do 10 zł to naraz zaspały i zapomniały wtedy odkupić akcje, nie przewidziały że wyniki po obniżkach stóp i zakończeniu inwestycji będą się poprawiać i teraz biedne liczą straty! No coś mi się tu nie spina..... ale mogę się mylić
Tak. Dużo racji w tym co napisałeś. Tu nic się nie spina. Np. 2024 pan Solorz po udarze, niby nie zdolny do prowadzenia biznesu, pisma rozsyłane do menadżerów, że mają go nie słuchać ledwo się przywitał na konferencji. I pyk 2026 jeździ do Trumpa, jest na okładkach gazet. Tutaj ewidentnie wszystko jest dziwne. I zauważ, że w tym czasie Poczobut wychodzi, a Polska wielce zaczyna współprace z Ukrainą w sprawie zbrojeń. Z dnia na dzień media jak na zawołanie zmieniają kierunek narracji. A my w to mamy wierzyć. No trzeba mieć tego świadomość, że nic nie dzieje się przypadkowo.