Cześć wszystkim! Postanowiłem napisać ten tekst, bo sam jeszcze pół roku temu byłem w miejscu, w którym pewnie jest wielu z Was. Mieszkam we Wrocławiu, pracuję w branży e-commerce i jak każdy, kto żyje w Polsce, widzę, co dzieje się z cenami. Kiedy idę do sklepu i widzę paragon za podstawowe zakupy, a potem patrzę na moje oszczędności na koncie w mBanku, które przy obecnej inflacji po prostu parują, czuję irytację. Bankowe lokaty to w naszym kraju obecnie smutny żart – realnie tracimy pieniądze, trzymając je na standardowych rachunkach.
Zacząłem szukać alternatywy. Nie chciałem jednak wchodzić w ryzykowne krypto-projekty, o których nic nie wiem, ani kupować mieszkania na kredyt 0%, bo na to mnie jeszcze nie stać. Interesował mnie konkretny dostęp do rynków globalnych, akcji i surowców. Tak właśnie trafiłem na Braun Invest Holding.
Początkowo byłem bardzo sceptyczny. W sieci można znaleźć mnóstwo ofert, które obiecują złote góry w dwa dni. Dlatego do tego tematu podszedłem z dużą dawką nieufności. Poniżej opisuję moją drogę – od pierwszego kliknięcia do realnych efektów.
Moje pierwsze kroki i weryfikacja "na chłodno"Zanim wpłaciłem choćby złotówkę, zacząłem od gruntownego sprawdzenia ich strony: brauninvestholding. Co mi się spodobało na starcie? Brak agresywnego marketingu. Nie było tam zdjęć luksusowych jachtów ani panów w drogich garniturach wysiadających z helikopterów. Strona jest przejrzysta, techniczna i skupiona na konkretnych narzędziach.
Dla mnie, jako Polaka przyzwyczajonego do tego, że instytucje finansowe muszą mieć "papiery", ważne było sprawdzenie przejrzystości ich zasad. Broker Braun Invest Holding nie obiecuje cudów, ale oferuje dostęp do nowoczesnego terminala i szeroką gamę instrumentów. To był pierwszy punkt dla nich.