Witaj taksówkarz.
Aż dziwne, że ten obcy agent Lucjusz jeszcze z Tobą nie pojechał za promocję metali, tak jak robił to na Azotach W 2024 roku.
Kto kupił metale wcześniej, jak radziliśmy ten zarobił. Kto dokupywał Azoty i PKPCargo, za jego namową, ten stracił życie.
Wesołych Świąt.
on wie ze jego wdzieki nie dzialaja na mnie pare razy probowal ale zrozumial ze jestem uczniem jedi slynnego kenobiego i moj umysl nie jest tak podatny jak u wiekszosci kenobiego mowcy prawdy elokwetnej dialektyki ktora mozna sie rozkoszowac nieustannie
a co do kruszcow
zaczynaja sie wszyscy zastanawiac co dalej
ja mysle ze dalej beda krasc poprzez dodruk a wiec cena do gory
a co do pkp i azot hmmm nie ma poki co zadnego impulsu do wzrostow zbyt duzy balagan zostal wprowadzony co do transportu i rolnictwa
nikt nie pisze o tym ze srebro moze kosztowac 400-500 usd a juz napewno nikt nie pisze o tym ze srebro moze byc wzgledem zlota np1:10
a poki co to mamy brak fizycznego srebra spekulacje na srebrze pekaja popyt z kazdym rokiem bedzie rosl wykladniczo
bo tak sie rozwija elektryfikacja calego globu technologia przyszlosci ale co jeszcze bedzie wazne
teraz zloto kupuja ci co maja duze nadmiary gotowki nie liczac dodruku ktory bedzie rosl z kazdym kolejnym dniem ale w nie dalekiej przyszlosci kiedy srebro bedzie dawalo lepsze stopy zwrotu ale takze juz bedzie stosunkowo drogie to i ci co teraz skupowali zloto zaczna skupowac srebro 1 uncja zlota 85 papierkow 200 zl 1 uncja srebra 2 papierki 200 zl i to boli tych co maja duzo
ale czym drozsze bedzie srebro tym wiecej bedzie zwracac uwagi tych co maja duzo tych co do tej pory skupowali tylko zloto
ponoć pozwalniali ludzi potrzebnych związanych bezpośrednio z przewozami a w biurach nadal siedzą kontrolerzy i biorą kasę za frico. Może nowa p.o prezesa pozbędzie się balastu biurowych niepotrzebnych osób i obniży koszty funkcjonowania spółki.