Mam jedno spostrzeżenie którego na forum nie uwzględniono a mianowicie co jeżeli klient jednak nie będzie chciał korzystać z AI tylko komunikować się z człowiekiem? Czy przypadkiem taka dwutorowa strategia czyli stary liveczat i rozwój AI nie jest bezpieczniejszy dla społki? Nawet jeżeli w obecnej chwili wyniki są dla rynku alarmujące... Innymi słowy czy AI rozwiąże problem użytkownika, na pewno w jakimś stopniu ale nie sądzę że w pełni...
Na dzisiaj do Ai to scam i firmy, które to wdrożyły błyskawicznie się z tego wycofują. Po serii nieudanych i nieopłacalnych wdrożeń pilotażowych firmy zaczynają wycofywać się z drogich eksperymentów. Znów w cenie są ludzie.Według danych Upwork, modele AI halucynują, czyli generują fałszywe informacje, średnio w 10-12 proc. przypadków.
Tak będzie, wszędzie tam gdzie potrzebny kontakt z człowiekiem, który fizycznie coś zrobi, sprawdzi, zaniesie, dołoży do paczki. Celowanie w dużych klientów to chyba dobra strategia bo tam nie ma miejsca na fukupy.
Osobiście dużo używam ich AI asystenta i do pomocy klientom jeśli chodzi o API i pytania techniczne jest z tygodnia na tydzień coraz lepsze. Obecnie 60 % spraw technicznych jest w stanie mi ich asystent rozwiązać.