• AI czy txt Autor: ~Caro [46.113.5.*]
    Mam jedno spostrzeżenie którego na forum nie uwzględniono a mianowicie co jeżeli klient jednak nie będzie chciał korzystać z AI tylko komunikować się z człowiekiem? Czy przypadkiem taka dwutorowa strategia czyli stary liveczat i rozwój AI nie jest bezpieczniejszy dla społki? Nawet jeżeli w obecnej chwili wyniki są dla rynku alarmujące... Innymi słowy czy AI rozwiąże problem użytkownika, na pewno w jakimś stopniu ale nie sądzę że w pełni...
  • Re: AI czy txt Autor: ~Bob [95.160.156.*]
    Firmy AI staną się dla nich konkurencja z własnymi tańszymi i lepszymi rozwiazaniami. Pośrednicy nie są tu potrzebni.
  • Re: AI czy txt Autor: ~agape [83.12.33.*]
    Na dzisiaj do Ai to scam i firmy, które to wdrożyły błyskawicznie się z tego wycofują. Po serii nieudanych i nieopłacalnych wdrożeń pilotażowych firmy zaczynają wycofywać się z drogich eksperymentów. Znów w cenie są ludzie.Według danych Upwork, modele AI halucynują, czyli generują fałszywe informacje, średnio w 10-12 proc. przypadków.
  • Re: AI czy txt Autor: ~hybryda [188.47.119.*]
    Tak będzie, wszędzie tam gdzie potrzebny kontakt z człowiekiem, który fizycznie coś zrobi, sprawdzi, zaniesie, dołoży do paczki. Celowanie w dużych klientów to chyba dobra strategia bo tam nie ma miejsca na fukupy.
  • Re: AI czy txt Autor: ~Ttt [31.60.111.*]
    Text implementuje AI w swoich produktach
  • Re: AI czy txt Autor: ~Jan [5.134.68.*]
    Osobiście dużo używam ich AI asystenta i do pomocy klientom jeśli chodzi o API i pytania techniczne jest z tygodnia na tydzień coraz lepsze. Obecnie 60 % spraw technicznych jest w stanie mi ich asystent rozwiązać.
[x]
TEXT 1,07% 37,70 2025-12-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.