Zrobilem takie uproszczone porownanie kwartalnych przychodow z m2 dla HP
Q3 2025 vs 2024 1630zl/m2 1890zl/m2
Q2 2025 vs 2024 1622zl/m2 1732zl/m2
Q1 2025 vs 2024 1517zl/m2 1641zl/m2
Nie bralem pod uwage juz nowych otwarc w kwartale co jeszcze bardziej by obnizylo dane z 2025. Powierzchnia byla brana taka z jaka hp przysyepowalo na povzatku kwartalu.
Widac spory regres pytanie czy to mozna wytlumaczyc tylko kanibalizacja ? Jezeli taki bedzie trend to te spektakularne wzrosty powierzchni nie dadza az tak duzego efektu.
Prezes mówił, że w HP w tym roku zrobili wyprzedaże za 1/2 ceny i to się nie sprawdziło, więc zyski na pewno były mniejsze skoro marża też mniejsza. W dalszym ciągu są to dobre statystyki.
To jedna strona medalu, ale nie wiadomo, czy bardziej by nie spadły, gdyby nie ta akcja promocyjna. Miłek ma bardzo emocjonalny stosunek do HP, bo jak mówi sam je wymyślił, ale czasem wtedy trochę brakuje dystansu.
Bywam regularnie w HP i TKMaxx (zakupy i cele poglądowe).
W TKMaxx widzę większy ruch niezależnie od pory roku). Na pewno bardziej znana marka ale czy jedynie? Ceny w Half Price są trochę wyższe a Club Modivo chyba nie do rozpowszechniony w świadomości Klientów tak jak by być mógł. Dodatkowo punkty Modivo Club ludzie wykorzystują w pozostałych konceptach. Konceptu Eobuwie nie rozumiem w tej układance. Założenia marżowe wydają mi się również za ambitne a rozbudowa powierzchni za wolna (Q2 i Q3 szczególnie).
wnioski z tego wątku wyciągam takie: jeśli pogoda będzie sprzyjała a sklepów więcej do tego robia mniej promocji wiec to zobaczymy spore odrobicie i nowe ath no i pomogą w tym tez shorty