• Jak Tormentor Autor: ~Bolek [31.61.240.*]
    Szanowni. Jak Waszym zdaniem wypada Tormentor Prologue czyli demo? Ma dobre oceny , duzo ludzi gra? Jak to rokuje
    Pozdrawiam
  • Re: Jak Tormentor Autor: ~Matiallegro [46.205.203.*]
    Jest kompletnie niezauważony. Gra w niego kilka osób, a powinno kilkaset. Sam tormentor zamiast wspinać się na WL i spada. Niestety zwiastuje to bardzo duże ryzyko porażki sprzedażowej.
  • Re: Jak Tormentor Autor: ~Bolek [217.119.73.*]
    Na Steam ma chyba 25 opinii . W większości pozytywne chyba 19. Ciekawe jak bylo w orzypadku dema np Succubus
  • Re: Jak Tormentor Autor: ~Matiallegro [46.205.203.*]
    Demo Succubusa miało peaki 640 osób od razu po premierze i bardzo dobre oceny na podstawie 5K ocen. Tutaj mamy 20 osób peak i kilkanaście komentarze. Wg mnie jest to dramat i kompletny brak zainteresowania tytułem. spodziewałem się, że po wypuszczeniu dema tormentor wskoczy o przyjemniej 100 miejsc na WL przed premierą, a dzienny przyrost followersow będzie na poziomie 50-100 osób.
  • Re: Jak Tormentor Autor: ~Bolek [217.119.73.*]
    Szanowni
    Z tego co widzę to demo Succubus ma na chwilę obecną trochę ponad 5 tys opinii z tego 82% pozytywne
    sam Succubus na chwilę obecną ma ok. 4732 opinii z tego 77% pozytywnych
    Tormentor Prologue po kilku dniach ma 25 opinii z tego 76% pozytywnych
    zastanawiam się czy można już jakoś przełożyć tę liczbę opinii i % pozytywnych na ilość graczy , a przede wszystkim na szanse głownego tytułu
    wydaje się, że jeszcze za wcześnie na to...
    ale takiej zupełnej katastrofy jak Paranoid wydaje się, że unikniemy.
    Mam wrażenie, że Succubus miał chyba większe zainteresowanie na tym etapie , ale z drugiej strony promowanie tytułu wystartowało (chyba w czwartek lub piątek) to może jeszcze nadgonią
    w koncu mamy w tym interes więc trzymajmy kciuki

[x]
MADMIND 8,48% 1,00 2025-11-07 16:33:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.