• Cooking Simulator 2 playtest Autor: ~lecimy [146.70.103.*]
    Info potwierdzone na discord,kolejny pelny plejtest cs2 jeszcze w tym miesiącu.Coś zaczyna sie wreszcie dziać.
  • Re: Cooking Simulator 2 playtest Autor: ~Starszasiostra [89.151.30.*]
    Dlatego dziś taka wymiana. A niektórzy myślą, że ktoś wychodzi...ech.
  • Re: Cooking Simulator 2 playtest Autor: ~anaszpan [80.50.148.*]
    Cooking Simulator 2 ma solidne fundamenty, ale bez silnego marketingowego impulsu raczej celuje w stabilny, umiarkowany sukces niż w viralowy przebój. Z inwestorskiego punktu widzenia — potencjalnie bezpieczny projekt z niskim ryzykiem, ale ograniczonym upside’em.

    Liczba wishlist    ~178k to solidna baza, powyżej mediany dla mid-indie tytułów
    Dynamika wzrostu 2,9% m/m – stabilny, ale bez „viralowego” efektu
    Ranking (#247)    wciąż wysoko jak na tytuł przedpremierowy
    Potencjał sprzedażowy umiarkowany 30–40 tys. kopii w 1 tyg. = sensowny wynik, nie hit
    Ryzyko hype’u / nasycenia średnie sequel, więc zainteresowanie może być ograniczone przez efekt „już znam markę”

    Wishlist rank: #247
    • To oznacza, że gra jest w top 250 wszystkich gier na Steamie pod względem wishlist — co jest naprawdę mocne jak na polskie, średnie studio.
    • Dla porównania:
    • top 100 to gry z wishlistami 400–800 tys.+
    • pozycje 200–300 to gry z wishlistami 150–250 tys.
    ➜ więc Cooking Simulator 2 plasuje się solidnie w drugiej lidze Steamowej, w segmencie gier o potencjale „dobrego sukcesu”.

    Szacowana liczba sprzedaży w 1. tygodniu: 35,6 tys.
    • W relacji do wishlist (ok. 178 tys.) daje to konwersję ok. 20%, co jest typowe lub lekko optymistyczne dla tytułu z solidną bazą wishliście i umiarkowanym marketingiem.
    • Przy cenie ok. 25 USD oznaczałoby to ~890 tys. USD brutto przychodu w 1. tygodniu, z czego po prowizjach i podatkach zostaje pewnie ok. 300–400 tys. USD netto dla studia/wydawcy.
    Dobry start, ale nie przebój.

    Tempo wzrostu wishlisty (+2,9% m/m)
    • 2,9% miesięcznie to umiarkowane tempo – nie jest złe, ale nie pokazuje dynamicznego „hype’u”.
    • Dla porównania:
    • duże hity indie (np. Palworld, Manor Lords) notowały wzrosty rzędu 10–30% miesięcznie w ostatnich 3 miesiącach przed premierą, przy kilkuset tysiącach wishlist.
    • średniej klasy symulatory (np. House Flipper 2, Gas Station Simulator) w okresie przedpremierowym miały wzrost 2–5% miesięcznie — bardzo podobnie jak tutaj.
    ➜ więc: wynik przyzwoity, ale nie zwiastujący hi
  • Re: Cooking Simulator 2 playtest Autor: ~Kmicic [185.153.38.*]
    Czat GPT za ciebie nie podejmie decyzji, zawsze powie to co chcesz
  • Re: Cooking Simulator 2 playtest Autor: ~Pawel [37.248.173.*]
    Skąd informacja o takiej wishliscie? Ostatnio na spotkaniu słyszałem zdecydowanie większą cyfre, zdziwiło mnie to ponieważ grupa nie jest duża, nawet 170 tys. mocno powyżej średniego przelicznika
[x]
BIGCHEESE -2,19% 12,50 2025-10-27 16:07:18
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.