Ze były dwie luki. Może dzisiaj lub w poniedziałek zamkną na 1.8 i wtedy znów góra
Ale ta podaż to pewnie te dzbanki które dostały po taniości akcje. Wiecie programy motywacyjne dla leni :)
Panie, jak to się na 0.5zł zatrzyma to będzie ok. Tej gry nie sprzedadza zapewne nawet 10 000 kopi. Widzial ktos ta gre? Gra ktos w gry? Ja tak i uwazam, ze nawet za darmo nie tracilbym czasu.
Na wishliście jest 12'000. Wishlista do sprzedaży przekłada się zazwyczaj na 1/4-1/3 czyli można zakładać, że sprzedadzą 3-4'000 kopii. Niech gra okaże się sukcesem, niech pójdzie 10'000 kopii. Przy cenie 10$ za sztukę to 100'000 $ przychodu (a od tego trzeba odliczyć koszt produkcji i wydawnictwa). Niech każdy już sobie sam policzy ile kopii musieliby sprzedać żeby zrobić milion zł zysku. Kapitalizacja spółki to na ten moment kilkanaście mln zł. Jaka cena akcji jest adekwatna do wartości spółki i potencjału ekonomicznego również niech każdy sobie sam oceni.
I właśnie pod to gramy, nie wiemy czy sprzedadza 1 sztuke czy 1 milion. O to tu człowieku chodzi ,spekulacyjną inwestycje na 3-4 tygodnie. Można wtopić 75%, można wyciągnąć 300%. Rozumiesz to?
Jak ktos myśli że oni sprzedadzą 10.000 kopii to się pomylił co najmniej o rząd wielkości o ile nie dwa rzędy. 100.000 kopii to jest pewniak. Pytanie jest czy gra dobije do 1 mln kopii. Przy tej cenie gry jest to realne. Mamy wzrost kursu ledwo o 60-80% od dołku. To dopiero początek i nie bałbym sie dobierać akcji do 6-8 zl przed premiera bo jest poprostu tanio
Przyznaję, mój błąd. Wcześniej podałem followersów, wishlist wg komunikatu Jujubee przekroczyła 70'000. Mimo wszystko to nadal jest "mój", a nie "twój" rząd wielkości. Jeśli zysk z tej gry (zysk, nie przychód!) przekroczy 1 mln zł to będzie ogromny sukces, ale dla spółki o kapitalizacji 16 mln zł to nie są kokosy zwiastujące kilkaset % wzrostu. Stąd moje pytanie: skąd ten optymizm? Poważnie pytam, podaj jakieś argumenty bo wszelkie dane wskazują na sprzedaż na poziomie kilkudziesięciu tysięcy kopii, może coś mi umyka?
Źle kombinujesz tu dane wejściowe nie dadzą Ci danych wyjściowych, to nie jest produkcja aut, że sobie wrzucisz statystykę i jakieś dane i wyjdzie Ci +/- ile się sprzeda aut w danym roku. Gry to trochę jak film kinowy, możesz wydać 300 milionów dolarów i film będzie klapą i możesz wydać parę milionów i film zarobi dziesiątki milionów. Wishlista to tylko start, ale to też nic nie znaczy są gry co miały super wishlisty i sprzedały się słabo i są takie jak This War of Mine, że nikt o nich nie słyszał, miały wishlisty mniejsze niż Dark Moon i sprzedały się w milionach sztuk. Wishlista da Ci widoczność na Steam i jakąś sprzedaż startową ale czy gra naprawdę zarobi i sprzeda setki tysięcy lub miliony to już zależy od tego czy ta gra ma "to coś". Moim zdaniem Dark Moon ma "to coś", wyróżnia się bardzo, jest czymś innym i klimatycznym i dlatego sądze, że jak już będzie na Steam i więcej ludzi go zobaczy to sprzedaż będzie się sama napedzać i może to być drugi Frostpunk. Oczywiście każdy decyduje za siebie, jeśli sądzisz, że wrzucisz sobie dane i wyjdzie Ci jak sprzeda się gra, to faktycznie może to nie jest dla Ciebie.