https://steamdb.info/app/3543920/ Poniżej 50% pozytywnych ocen jasno pokazuje czego można spodziewać się po przyszłych grach tej spółki. Mieli wiele okazji by zmyć piętno bylejakości ale jak widać zwyczajnie nie mają kompetencji by stworzyć wartościowy produkt. Możecie sobie prześledzić jak ocenione są wcześniejsze dodatki do GSS. Powiedzcie mi tak szczerze, naprawdę chcecie inwestować tutaj pieniądze mając już wiedzę o umiejętnościach ich programistów? Pomijam już 50% udział w zyskach zewnętrznego podmiotu, zawrotne premie dla zarządu i wynajęta grupę naganiaczy, którzy za wszelką cenę próbują wmówić wszystkich jak jest dobrze. Zastanówcie się nad tym tak zupełnie z boku wyłączając zupełnie bankiera i robiąc rachunek sumienia co spółka wypuściła po GSS. Dla umiejących czytać raporty okresowe zerknijcie na stan zapasów i przede wszystkim pozycję przepływy operacyjne. Czar pryska prawda?
Niska wycena / nisko kurs bo zawiera tylko negatywne informacje. Wystarczy jedna nowa pozytywna i jest kosmos :) Jak można wyceniać rentowny gaming, z 50 osobami na pokładzie z licznymi premierami na 30 mln zł?! Wiedząc że już kiedyś jedna premiera była wielkim sukcesem?!
Nie kłam bezczelnie, ostatnie Junkyard premiera 19 września, zwrot kosztów 5 listopada. Z każdym kolejnym DLC jest coraz gorzej, najgorsze są oceny tych dodatków. Winter Survival zerowe zainteresowanie. Ja wiem, że dostałeś zadanie topornej nagonki ale smutnych faktów nie ukryjesz. Spółka jednej gry i tyle. Już 19 listopada będzie wielkie sprawdzam tej drogiej, zbugowanej, nudnej produkcji. Już nie mogę się doczekać.
całą noc nie spałeś zmartwiony co by tu napisać hahaha brednie brednie i jeszcze raz brednie, rozumiem że nie masz akcji, patrz jako pociąg odjeżdza, bye bye
Zapasy rosną i rosną, co oznacza że nie idą w koszty i wynik niby jest super, aż nagle audytor każe to odpisac i wtedy "będzie informacja że był to odpis jednorazowy i nie miał wpływu na gotówkę itd..." Czyli ze niby nic się nie stało:(
Zapasy dotyczą kilku gier których premiery będą w 2026 i 2027, licząc razem z płatnymi dodatkami DLC łącznie kilkanaście tytułów. Pozdrawiam Akcjonariuszy
Jakimś dziwnym - niezrozumiałym dla wielu jest stan obecny że magazyny i produkcja w toku cały czas rośnie i chyba już nawet liczy kilkanaście milionów, co niby znaczy, że cały czas coś grubego robią, ale co jakiś czas jest coś wydawane więc i z magazynu powinna zejśc całkiem duża kwota a tu w zasadzie jest ten sam schemat, że gra wyszła i się w ekspresowym tępie zwróciła jej produkcja i z magazynu niewiele schodzi. Czyli wszystkie wydatki na gry idą gdzies na jakieś projekty w magazynie - i tak jest od lat.
Więc niewykluczone, ze Biegły nagle to sprawdzi i każe zrobić duże odpisy!!!! A wtedy pewnie Drago da komunikat, że się nic nie stało i nie miało to żadnego wpływu na Cash-flow!!!.
Ale prawda w takim przypadku jest inna, bo takie odpisy po latach oznaczją, ze wynik w latach poprzednich co do zasady był "zawyżany", bo wszystko szło w magazyn a nie w koszty:(.
A jak chyba wiadomo to Zarząd otrzymuje sowite premie od wyniku więc lepiej mieć duży magazyn niż słabe wyniki:(
To daje do myslenia, ale pewnie w ciągu kilku lat wszystko się wyjaśni, bo biegły został nagle zmieniony i nowy zanim się zorientuje to może minąć trochę czasu!!!
Nasz troll sam się zaorał, to tylko pokazuje ile gier już czeka na premiere. Z jakiegoś powodu robili to w ciszy, ktoś pisał że zbierano papier, spółka też robiła skup akcji własnych w tym czasie. Teraz będzie info a infem i premiera a premiera, dlatego też troll zaczyna pisać swoje dyrdymały
Dokładnie samozaoranie level max, to tylko pokazuje ile kasy będzie jak te gry zaczną teraz wychodzić, zysk może być wyższy niż obecna kapitalizacja. Te wszystkie prace nad grami były z jednego tytułu, z jednego GSS a teraz wyjdą dwa tytuły jak GSS czyli Road Diner i Motel Simulator i już zapowiedziano wiele innych gier, do tego pewnie ogłoszą Red Frost czyli fps jak Dying Light, Winter może kliknąć, jak przeniosą nakłady z WS na RF to żadnego odpisu nie będzie a troll straszy jakimś nic nie znaczącym dodatkiem zrobionym na prędce gdzie zaraz Shady Deals większy i droższy niż był GSS w dniu premiery, nic dziwnego że już mu żal duszę ściska