• Idzie jak po sznurku Autor: ~PTRKis [46.112.4.*]
    Czyli grajo automaty. A 3ci kwartal, przez kiepską pogode w PL, był zapewne mocarny, bo ludzie ruszyli za granicę.
  • Re: Idzie jak po sznurku Autor: ~Kosiarz [37.19.199.*]
    Dnia 2025-09-29 o godz. 12:44 ~PTRKis napisał(a):
    > Czyli grajo automaty. A 3ci kwartal, przez kiepską pogode w PL, był zapewne mocarny, bo ludzie ruszyli za granicę.

    Uwięzieni na lotnisku jak turyści w Atenach Buhahahahahahaha

    https://www.bankier.pl/forum/temat_re-11-godzin-przetrzymywani-co-tam-sie-u-was-dzieje-do-diaska,72232663.html
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [46.112.4.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: Idzie jak po sznurku Autor: ~Złoto [37.19.195.*]
    On się zawsze pokazuje,jak inny znika,tzn. to ten sam
  • Re: Idzie jak po sznurku Autor: ~Kosiarz [37.19.199.*]
    Dnia 2025-09-29 o godz. 15:18 ~PTRKis napisał(a):
    > Uwięzieni ale umysłowo są ci, którzy w tej sytuacji winia RT. Kosiarz to stary troll

    Choć bezpośrednią przyczyną zaistniałej sytuacji były warunki pogodowe, odpowiedzialność organizatora polega na tym, aby niezwłocznie podjąć działania minimalizujące negatywne skutki zdarzenia. Sytuacje, w których lądowanie nie może odbyć się w miejscu docelowym, nie należą do rzadkości i powinny być objęte odpowiednimi procedurami. Z przekazanych informacji wynika jednak, że pasażerowie nie otrzymali właściwego wsparcia, co wskazuje na niedostateczną koordynację pomiędzy RT a Ryanair. Pozostawienie podróżnych bez dostępu do podstawowych świadczeń, takich jak posiłek czy napoje, jest nieakceptowalne i wymaga poprawy w obszarze współpracy operacyjnej.

    Oprócz zapewnienia prowiantu można pasażerom muzyczkę puścić... https://www.bankier.pl/forum/temat_do-hymnu,67058137.html

    Dodatkowo należy podkreślić, że touroperator jako firma również ma możliwość ubezpieczenia się od tego typu zdarzeń. Odpowiednie polisy korporacyjne mogą obejmować koszty zapewnienia alternatywnego transportu, zakwaterowania czy wyżywienia w sytuacjach, gdy z przyczyn niezależnych od organizatora realizacja podróży zostaje zakłócona.

    https://www.bankier.pl/forum/temat_agent-ubezpieczeniowy-bo-ubezpieczenie-turystyczne-miec-trzeba,67547225.html
  • Re: Idzie jak po sznurku Autor: ~Bogdan_mówi [138.199.21.*]
    Dnia 2025-09-29 o godz. 15:43 ~Kosiarz napisał(a):
    > Dnia 2025-09-29 o godz. 15:18 ~PTRKis napisał(a):
    > > Uwięzieni ale umysłowo są ci, którzy w tej sytuacji winia RT. Kosiarz to stary troll
    >
    > Choć bezpośrednią przyczyną zaistniałej sytuacji były warunki pogodowe, odpowiedzialność organizatora polega na tym, aby niezwłocznie podjąć działania minimalizujące negatywne skutki zdarzenia. Sytuacje, w których lądowanie nie może odbyć się w miejscu docelowym, nie należą do rzadkości i powinny być objęte odpowiednimi procedurami. Z przekazanych informacji wynika jednak, że pasażerowie nie otrzymali właściwego wsparcia, co wskazuje na niedostateczną koordynację pomiędzy RT a Ryanair. Pozostawienie podróżnych bez dostępu do podstawowych świadczeń, takich jak posiłek czy napoje, jest nieakceptowalne i wymaga poprawy w obszarze współpracy operacyjnej.
    >
    > Oprócz zapewnienia prowiantu można pasażerom muzyczkę puścić... https://www.bankier.pl/forum/temat_do-hymnu,67058137.html
    >
    > Dodatkowo należy podkreślić, że touroperator jako firma również ma możliwość ubezpieczenia się od tego typu zdarzeń. Odpowiednie polisy korporacyjne mogą obejmować koszty zapewnienia alternatywnego transportu, zakwaterowania czy wyżywienia w sytuacjach, gdy z przyczyn niezależnych od organizatora realizacja podróży zostaje zakłócona.
    >
    > https://www.bankier.pl/forum/temat_agent-ubezpieczeniowy-bo-ubezpieczenie-turystyczne-miec-trzeba,67547225.html

    https://youtu.be/WwwPFsV9bBg?si=nHSABpav4fpc6_3U

    ;-) :D
  • Re: Idzie jak po sznurku Autor: ~Kosiarz [37.19.199.*]
    Dnia 2025-09-29 o godz. 15:49 ~Bogdan_mówi napisał(a):
    > Dnia 2025-09-29 o godz. 15:43 ~Kosiarz napisał(a):
    > > Dnia 2025-09-29 o godz. 15:18 ~PTRKis napisał(a):
    > > > Uwięzieni ale umysłowo są ci, którzy w tej sytuacji winia RT. Kosiarz to stary troll
    > >
    > > Choć bezpośrednią przyczyną zaistniałej sytuacji były warunki pogodowe, odpowiedzialność organizatora polega na tym, aby niezwłocznie podjąć działania minimalizujące negatywne skutki zdarzenia. Sytuacje, w których lądowanie nie może odbyć się w miejscu docelowym, nie należą do rzadkości i powinny być objęte odpowiednimi procedurami. Z przekazanych informacji wynika jednak, że pasażerowie nie otrzymali właściwego wsparcia, co wskazuje na niedostateczną koordynację pomiędzy RT a Ryanair. Pozostawienie podróżnych bez dostępu do podstawowych świadczeń, takich jak posiłek czy napoje, jest nieakceptowalne i wymaga poprawy w obszarze współpracy operacyjnej.
    > >
    > > Oprócz zapewnienia prowiantu można pasażerom muzyczkę puścić... https://www.bankier.pl/forum/temat_do-hymnu,67058137.html
    > >
    > > Dodatkowo należy podkreślić, że touroperator jako firma również ma możliwość ubezpieczenia się od tego typu zdarzeń. Odpowiednie polisy korporacyjne mogą obejmować koszty zapewnienia alternatywnego transportu, zakwaterowania czy wyżywienia w sytuacjach, gdy z przyczyn niezależnych od organizatora realizacja podróży zostaje zakłócona.
    > >
    > > https://www.bankier.pl/forum/temat_agent-ubezpieczeniowy-bo-ubezpieczenie-turystyczne-miec-trzeba,67547225.html
    >
    > https://youtu.be/WwwPFsV9bBg?si=nHSABpav4fpc6_3U
    >
    > ;-) :D

    https://www.bankier.pl/forum/temat_re-info-dla-tych-ktorzy-dopiero-dolaczyli-do-grupy,72227421.html
[x]
RAINBOW 0,33% 123,00 2025-10-23 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.