Pytanie pod co to ma aktualnie rosnąć? Czy mają być w najbliższym czasie jakieś informacje ze spółki ? Wykluczając wyniki na koniec listopada bo to kupa czasu .
Raczej kurs jest zdołowany bo firma nie radzi sobie już tak jak wcześniej. Oczywiście ma do tego potencjał Jeśli wzrośnie liczba klientów . Zobaczymy jak będzie …
Dokładnie, słowo klucz to liczba klientów, gdzie Textapp zawiera w sobie livechat, i inne produkty. NIe powinni pokazywać sprzedaży produktów wykluczając jeden z nich (textapp), a jednocześnie w raporcie powinni pokazywać jabłko do jabłka, a pokazują wszystkie produkty oddzielnie + testy textapp który zawiera wszystkie produkty.
Dodatkowo, łącząc kropki, jeśli textapp jest testowany na 700 firmach, a KPI Helpdesk z ostatniego raportu wzrósł skokowo z 1400 użytkowników do prawie 2000. widać gołym okiem ten efekt.
Na forum ktoś napisał o tym jak ważna jest baza danych o interakcjach z użytkownikami przy wykorzystaniu AI, knowledge base niejako zawarte w helpdesk. I poprzez wzrost na helpdesk widać ich przyszły kierunek.
Moim zdaniem, szykuje nam się naprawdę dobry argument pro wzrostowy, który wypłynie październik / grudzień. Zamiast generowania przychodu tylko na livechat, wszystkie produkty jednocześnie zaczną ten przychód generować (model Suite)