"Funkcja wyczekiwana przez fanów Wiedźmina 3 została opóźniona. CD Projekt Red zasmucił graczy i nie podał nowych konkretów. Pierwotnie multiplatformowa obsługa modów miała trafić do Wiedźmina 3 w tym roku."
Jak z czymś takim sobie nie radzą aby podbić sprzedaż przedświąteczną, to jak dadzą radę wydać Wiedźmina 4 w 2027? 2028 niestety staje się coraz bardziej realne...
Wieśka 3 już teraz można dowolnie modować na PC, choć za pomocą innych narzędzi niż to planowane na rozwiązanie crossplatform. W życiu nie dotykałem mod.io więc nie wiem z czym to się je. Wrzucenie go w autorski silnik, gdzie modding dotychczas obsługiwali fani więc CDPR nie ma doświadczenia, jest pewnie nieoczywiście skomplikowane.
Nie usprawiedliwia to opóźnienia, ale nie da się na podstawie tego incydentu zgadywać jaka jest sytuacja wewnątrz spółki. Mogło być na przykład tak, że główny zespół siedzi na Wieśku 4 więc wrzucili do tematu kilku stażystów, którzy nie dowieźli i tyle. Po prostu nie wiemy.