to i może być 2 pln albo niżej bo kapitalizacja powyzej 100 mln bedzie nie do utrzymania przy takich premierach.... i to sa optymistyczne prognozy Forever Skies tez wyszedl w EA i mial peak graczy tuz po premierze 5170 https://steamdb.info/app/1641960/charts/#max
pomimo ze miał kilkukrotne wiekszy peak , to ta gra w 2 lata dałą przychod brotto 8 M $ czyli netto jakies 4 M $ czyli jakieś 16 M PLN .
tyle to same koszty ogolnego zarzadu sa w PCF KWARTALNIE, amy mowimy o 2 letnich przychjodach z gry ze steama która miała wieloktronie wiekszy peak graczy na starcie.
... z prac na zlecenie ale jako zwykly podwykonawca ktory sie nie rozwija predzej czy pozniej zostalby wyceniony przez rynek na poziomie C/Z= 10-15 no i było by fajnie tylko szkopul w tym ze ... zyskow to oni od dawna nie wykazuja i zdaje sie nie ublaganie zbliza sie moment gdy zarzad przesiadzie sie z Ferrari na ubera
Tylko co z tego ?? skoro kasa im masakrycznie topnienie, skoro byli zmuszeni robic emisje akcji juz po 3 PLn a nie 40 pln , skoro kurs akcji spadł z 80 PLn na owe 3 PLN.
tak wlansie wychodzą na tym swoim biznesie zarówno tym robionym na zlecenie jak i przy dłubaniu swoich własnych IP. --- Po prostu im ten biznes sie masakrycznie nie spina.
dokladnie prezio nie udacznik a to sie konczy zawsze tym samym w przypadku kazego biznesu nawet straganiu z warzywami juz nie wspominajac o gamedevie notowanym na gieldzie ... jak pojdzie tak dalej to mozliwe ze zobaczymy tu groszowki