Nie będzie musiał. Ma lepsze statystyki. Play wyczuł momentum, i jeszcze chamsko zagrał, wpinając się w marketing Azteca. Pewnie jednak zrobią obniżkę. Cena CE to ok 20$ po kursie 3,63 zl to 72 zł. Sercem jestem z Aztekiem, ale jak mówiłem game changerem jest Permafrost. Tryb multi i dlc to nawet przy 20% będzie kop up.
Reasumując nikt nie nastawia się na tą premierę zakładając, że przejdzie bez żadnego echa. Czyli wspólnie zakładany peak w przedziale 100-200 osób. Permafrost to gra na którą wszyscy czekamy, reszta bez znaczenia. Dobrze mówię?
Generalnie tak, ale ważne są szczegóły. Aztec był, a formalnie jest flagowcem P2chill i ich własnym produktem. Zanim pojawił się Permafrost liczylem, że to właśnie on wyniesie Pitu do wyższej ligi. Niestety problemy z wydawcą z Hong Kongu, ograniczona pula na marketing, działania PlayWay powoduje, że Aztec nie spełni raczej tego marzenia. Po festiwalu dem Steama wyglądało to b. dobrze, ale upływ czasu i nieprzewidziane wydarzenia na tym trudnym rynku zrobią swoje. Jednak w ramach dywersyfikacji projektów (duży plus dla Pitu za planowanie i strategię) pojawił się Permafrost, który zdobył właściwie z marszu wysokie pozycje na WL, a pewnie marketing wyniesie go jeszcze sporo wyżej. Właśnie w tej grze upatruję boostera dla Pitu.
Generalnie peak Azteca oceniam pomiędzy 100-200. Możliwe, że EA rozwinie grę szerzej i zbuduje większą publikę. Oczywiście biorę Azteca poważnie pod uwagę, jako produkt przynoszący spółce stały dochód (patrz MMS). Dodatkowo Wild West może wstrzelić się w gusta graczy, a produkcje Car Rental i Car Crime dla GarageM zapewnią stabilne finans.