Grupa IMS zanotowała w pierwszej połowie 2025 roku 7,1 mln zł wyniku EBITDA i 2,7 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, utrzymując – pomimo negatywnych dynamik nominalnych rezultatów w ujęciu rok do roku – relatywnie wysoką rentowność (23% na poziomie EBITDA i 9% na poziomie zysku netto). Co ważne, przychody z abonamentów marketingu sensorycznego wzrosły o 6% rdr.
– Nasze zyski potrafią przejściowo spadać, ale tak jak już bywało nieraz w naszej historii, tak również teraz zakładamy powrót do wzrostów w kolejnych latach. Inwestujemy bowiem w rozwój, w przyszłość, a naszym celem jest dynamiczny rozwój podstawowego biznesu. Inwestujemy w zespoły sprzedażowe, aby zawalczyć o przychody, inwestujemy w produkty, rozmawiamy o potencjalnych blisko 10 akwizycjach – w tym w Europie Zachodniej i zakładamy możliwość finalizacji nawet dwóch transakcji w najbliższych miesiącach. To wszystko obciąża bieżące wyniki, ale jesteśmy pewni słuszności obranej strategii budowania długoterminowej wartości biznesu – podkreśla Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.