Z wagonami już prawie zrobili porządek zostało jeszcze 6604 szt. złom do sprzedania po wykorzystaniu jeszcze dobrych części do naprawy niepracujacej rezerwy PKP cargo 25 000 szt.( 18 tyś w użyciu +7 tyś pracująca rezerwa) + 10 000 szt. niepracująca rezerwa + (6 604 szt. złom do sprzedania)
31.61 teraz pod nickiem Jogoda i wszystko jasne ..... niedługo się zdziwisz dlaczego Twój Pan każe Ci tak trolować na spadki , lepiej kupuj póki tanio i zostaw tą robotę , może dzięki PKP Cargo z czasem staniesz się wolnym niezależnym trolem
Przykładowo, lokomotywy Vectron dla PKP Cargo kosztowały około 139 mln zł netto za pięć to jest około 28 mln zł za szt., a cena pojedynczej lokomotywy Dragon 2 wynosi od 20 do 40 mln zł w zależności od ilości i wyposażenia .Modernizacja lokomotyw spalinowych serii SM48 w firmie Newag S.A. to około 6,4 mln szt.
<<Używane lokomotywy spalinowe (seria SU45): PKP Intercity sprzedawało lokomotywy tej serii za ceny wywoławcze w przedziale od około 295 tys. do 393 tys. złotych
<<<< PKP Intercity w 2021 sprzedawało 10 elektrowozów EU07. Są to maszyny już wyłączone z eksploatacji, mające po około 50 lat. a ceny za sztukę zaczynają się od 44 do 55 tys. zł.
<<<<< A lokomotywy SM42 w cenie od 144 tys. do 313,5 tys. złotych.
Jak się uda sprzedać lokomotywy to szacuje za 337 szt. około 55 mln zł lub sprzedaż jako złom to by było około ( 337 szt .x 100 ton lokomotywa x 900 zł /tone =30 mln zł ) oraz za sprzedaż pozostałych wagonów6 604 szt. złom do sprzedania x 18,4 tys. zł/szt. = 121,5 mln zł
Przecież to wszystko nie ma żadnego znaczenia... Dla nas liczy się tylko RSI. Jak dla mnie mogą sprzedawać, nie sprzedawać, mogą zarabiać na prezentacji garnków... Ważne, żeby RSI się zgadzało.