Prezes Grupy Eurocash Paweł Surówka poinformował "PAP Biznes", że w czwartym kwartale br. Eurocash będzie chciał ogłosić nową strategię na kolejne trzy lata. Szef grupy zasygnalizował, że zarząd będzie chciał pokazać jak widzi rozwój Frisco i Dużego Bena oraz corebiznesu, czyli obsługi rynku franczyzowego i sklepów niezależnych w Polsce.
Spoko że ogłosi strategię obsługi sklepów niezależnych na następne lata - tyle że nie wiem czy sklepy niezależne dotrwają do tego ogłoszenia Ale co tam w planach strategicznych poziom mamy utrzymany
Grupa wdraża nową strategię dla sieci Sklepy ABC, Groszek oraz EuroSklep, które działają pod marką parasolową Moje Sklepy. Modernizacja obejmie łącznie ok. 4 tys. sklepów do końca 2025 roku. Cel tych zmian jest prosty: zwiększenie ruchu, tworzenie lepszych doświadczeń dla klientów, a przede wszystkim budowanie nowych standardów zakupów w handlu lokalnym. Do tego dochodzi także cyfryzacja na wielu poziomach. Jest to m.in. digitalizacji materiałów promocyjnych oraz nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie sklepem, gdzie kluczową rolę odgrywa EuroPlatform.
nowa strategia, jasne :). marka parasolowa, ale bez marki i inwestycji. konsumencko nic nie znaczy. pewnie wpisza gdzieś ai, data driven i kilka innych nośnych farmazonow. tyle, że ta firma ma zupełnie inne problemy. brak pomysłu na kurczacy się kluczowy rynek. gigantyczna inercja centrali. skandaliczny brak kompetencji na większości pozycji - wieszając zarząd. pudrowanie syfa