Niedawno wjechała promka na Agony, Succubusa na Xboxie i Playu i jest szarpnięcie w sprzedaży. Na Gogu również promka, do tego dochodzi Nimphomaniac, która jest wysoko. Płynność w spółce zachowana ale najważniejsze jest to, że dziś kończy się Gamescom. A jak wiemy z newslettera po jego zakończeniu ruszy start marketingu Tormentora flagowej gry studia. Czas marazmu na spółce dobiega końca, zmęczenie materiału sięgnęło zenitu. Najwyższy czas wciągnąć kotwicę i ruszyć tą łajbę.
Tu do 1,5 nie ma praktycznie nic. Kluczowy poziom 1,3-1,4 jest najważniejszy. Tkzw Opór zmieni się we wsparcie i to mocne. Brak chętnych na sprzedaż od dawna, ale też na zakupy... brakuje infa, ale jak już przyjdzie...to górne widły mogą być przez dłuższy czas. To moje zdanie i proszę się nim nie sugerować przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Pozdrawiam serdecznie
Przy ich dotychczasowym to zaraz po oznacza bliżej nieokreślone tygodnie lub miesiące. Na ten moment dalej kompletny brak efektów na WL. Mijają tygodnie i zainteresowanie grą jest zerowe. Niech zaczną badać efektywność swojego marketingu którą ma jedyny KPI w postaci WL.
Tak będzie pod warunkiem, ze będzie to dobre info np o wielkości WL. Na te chwile to by nie było dobre info i wg mnie do premiery nie zdążą zbudować WL bo gra nie cieszy się nawet średnim zainteresowaniem.