• Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: diabelskieoczy [46.134.148.*]
    Liczba graczy oraz oceny dema "30 Days on Ship" do podejrzenia tutaj: https://steamdb.info/app/3493200/charts/  
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~aaaa [79.185.131.*]
    to chyba powinno być na forum PLW. Przypominam, że Madnetic otrzyma 5% z przychodów.
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~kuna [73.246.123.*]
    Dnia 2025-08-18 o godz. 10:40 ~aaaa napisał(a):
    > to chyba powinno być na forum PLW. Przypominam, że Madnetic otrzyma 5% z przychodów.

    Pewnie stąd spadki, nie wszyscy wiedzieli że Madnetic ma tylko 5%, przy takich peakach to powinno być tu dzisiaj +50%.
    Po ocenach widać że będzie sporo roboty z poprawkami wiec nie wiadomo czy premiera nie przejdzie na 2026
    potencjał jest ogromny.
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~red [91.94.96.*]
    tak potencjał jest ale tutaj jest specyficzny akcjonariat.
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~Zabawa [91.102.183.*]
    I tak tutaj będzie pompowanko długo przed premierą i długo przed premierą się skończy, tak jak to z Sonką zrobili. A 5% przychodów z gry, która się sprzeda na poziomie 500k szt. w rok przy kap 5mln od spółki co ma 100% a kap 100mln, więc 500 000 x 100zł / 5% = 2.5mln zł gdzie już teraz spółka ma c/z 7 robiąc też inne gry. Także 2.5mln daje c/z 2. Mi pasi.
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~Inwestor1 [79.186.130.*]
    W ostatnich aktualnościach prezes PLW mówił że rozważają bardzo atrakcyjną cenę początkową 30 Dni w okolicach 10 USD.
    To trzeba by uwzględnić w obliczeniach. A także fakt, że z przykładowych 10 USD sprzedając grę na Steam finalnie trzeba odjąć 30% prowizji Steam i podatki od Sprzedaży czy VAT, co powoduje, że realny przychód z 1 sztuki gry jest o jakieś 40-50% niższy od jej ceny sprzedaży dla gracza.
    Natomiast przy tak niskiej cenie być może sprzeda się dużo więcej sztuk. Zobaczymy za kilka miesięcy jak gra zostanie wydana.
    Ja oczekuję premiery jakoś pod koniec IQ2026. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~Hodorr [46.134.72.*]
    PLW to zawsze wie jak coś źle zrobić. Mają grę z ogromnym potencjałem, z tego co mówił prezes PLW szukają okazji na grę, która może być TOP10. Zamiast doinwestować 30 Days On Ship, zwiększyć maksymalnie nakłady, to lepiej nic nie robić i niech wyjdzie gniot. Jak taki mały Madnetic ma zrobić hita? Łudzą się, że powtórzą sukces Raft?

    Nie dziwię się, że Sonka zwróciła się do Team17. Jak robić dobre gry to tylko poza PLW. Oni potrafią tylko zabrać z każdej spółki 120% zysków, żeby było na dywidendę. Z tego co pamiętam wymusili to np. na Console Labs w tym roku.

    Tylko czekam, aż President Studio ogłosi grę AAA i od nich ucieknie.

    Madnetic to świetne studio, niestety w szponach PLW nie mogą robić swoich gier, a muszą wydać 30 Days za 5% zysków.
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~Hodorr [46.134.124.*]
    Hmm... Teraz sobie czytałem z nudów. 5% zysków jest w umowie tylko jeśli chodzi o platformę Steam, a jak dzielą przychody z konsol? Ktoś coś? Nie wiedziałem też o jednorazowej zapłacie PlayWay w kwocie prawie 700k złotych za zrobienie 30 Days On Ship. Przy tej wycenie i kapitalizacji robi się ciekawiej. 5% z załóżmy 75k kopii za 30 dolarów w pierwszy miesiąc i mamy dobry pieniądz dla tak małej spółki. Mam tu od dawna mały pakiet, podobnie jak na wielu innych spółkach. Gdyby nie koniec roku to bym dobierał, a nie pisał :).
  • Re: Wyniki dema "30 Days on Ship" Autor: ~red [188.146.8.*]
    Tak ładnie to wygląda ale problemem jest tutaj specyficzny spekulacyjny akcjonariat ,papier musi ktos zebrac to może cos tutaj bedzie
[x]
MADNETIC -6,23% 4,82 2025-11-14 16:37:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.