• Ostatnia espi.... Autor: ~Yoshii25 [37.30.16.*]
    Wskazuje że wszystko powolutku jest domykane i jest w ostatniej fazie .nikt o zdrowych zmysłach nie podpisuje nawet listu ....intencyjnego
  • Re: Ostatnia espi.... Autor: ~Prezes [37.31.24.*]
    Ostatnie zbicie kursu i wystrzał, rakieta
  • Na horyzoncie MDR Autor: ~DzialZakupow [162.19.154.*]
    Jedno jest tutaj najważniejsze. Czy urządzenie Hyperbary zdobędzie rynek. A biorąc pod uwagę innowacyjność w eliminacji ozonu oraz jednorazowe rękawy a także powszechność problemu trudnogojacych sie ran znajdzie zastosowanie. Zarówno w Polsce i innych krajach Europy jak w krajach arabskich. Kluczem jest MDR ktory bedzie impulsem do ekspansji na rynek arabski i certyfikacji na tym obszarze. Musze przyznać ze mnie prezes zaskoczył pozytywnie. To jest dobre posunięcie. Yoshi wpisie know how oraz własność intelektualna A całe ryzyko finansowe bedzje po stronie partnera. To moze orzyniesc wymierne zyski szybsze niż nam sie wydaje. Mam wrażenie ze to jest ostatni moment przed MDR. Przyznam szczerze ze nie rozumiem tego co sie dzieje z kursem. Albo jest coś czego nie wiemy. Albo mamy tak zniechęcony akcjonariat. Tak jak pisal tu Inwestor ja rowniez nie sądziłem ze będę miał szansę w tak istotnym stopniu wejść w Yoshi. Ale z każdym tysiącem akcji ogarnia mnie coraz większe przekonanie ze te akcje trzeba zostawić na dłużej i nie przejmować sie wahaniami kursu. Nie zarobie pewnie na kółkach ale mam nadzieję ze docelowo zarobie na sukcesie Yoshi.
  • Re: Na horyzoncie MDR Autor: ~Inwestor [45.11.60.*]
    Po prostu wszystko co najlepsze przed nami, to jest najważniejsze. Kurs kiedy będzie pora, sam się obroni. Hyperbary to nie wszystko, stabilobaby, linia Phantom, nici chirurgiczne, jest za co trzymać kciuki.
  • Re: Na horyzoncie MDR Autor: ~Inwestor2 [193.192.177.*]
    No ktoś wyrzuca po 2,34
[x]
YOSHI 1,28% 2,37 2025-10-10 13:57:58
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.