Tak sobie myślę że "krótkie szorty" wszystkiego nie wpuściły w rynek. Cześć poświęcają na trzymanie kursu do wyników. Wielu liczy że jak wyniki będą dobre to kurs pójdzie w górę. Ja myślę że będą chcieli podciąć skrzydełka i mimo dobrych wyników będzie ostateczny zrzut. To niektórym zniszczy psyche i oddadzą akcje. Tak się zastanawiam czy dobierać teraz czy czekać.
tak może trochę poza tematem ale z ciekawości zapytam, czemu shorty "uwzięły" się tak bardzo na 11bita? Czytam komentarze i no mimo że nie mam żadnego doświadczenia w inwestowaniu to rzeczywiście można wychwycić fale naganiających na spadki wpisów które opisują 11bita jako najgorszą spółkę na świecie haha. Czy to jest jakaś większa zależność czy po prostu 11bit przez swoją przeszłość jest teraz łatwym łupem dla ludzi którym zależy na tym żeby leciał w dół? Pozdrawiam :)
Rozwodnione akcje w rękach często niedoświadczonych graczy, powodują, że łatwo manipulować nastrojami i emocjonalnymi działaniami. Teraz grają na obniżenie kursu i skupują, następnie będą grali na zwyżkę a na jej końcu zrealizują ogromne zyski. 11 bit się do takich operacji świetnie nadaje. Wg mnie dlatego.
Powód jest prosty. Wszystkie premiery z ostatnich 3 lat, a było ich 2 gry własne, 5 wydawniczych (invincible, indika, thaumaturge, creatures of ava, south of the circle) zawiodły oczekiwania. Do tego anulowane P8 i mierne oceny dema Moonlighter 2. Przez najbliższe 2 lata tutaj nie będzie lepiej, bo i FP2 i the Alters sprzedają się słabo.
Wiem, że shortujesz i mam w związku z tym pytanie - czy razie potencjalnego odbicia w górę będziesz zamykał sukcesywnie pozycje czy trzymał przez najbliższe dwa lata?
Dnia 2025-08-06 o godz. 14:18 ~MNE napisał(a): > Wiem, że shortujesz i mam w związku z tym pytanie - czy razie potencjalnego odbicia w górę będziesz zamykał sukcesywnie pozycje czy trzymał przez najbliższe dwa lata?