Absurdalna odpowiedź xtb na reklamację pana Łukasza. (Nie otrzymałem żadnego alertu, żadnego maila, żadnego telefonu. Nie było blokady logowania z nowego urządzenia ani pytania o potwierdzenie. Zgłosiłem reklamację i zawiadomiłem policję. W rozmowach z przedstawicielami XTB usłyszałem m.in.: „Makler nie odpowiada za to, co dzieje się z pieniędzmi na platformie.” {{{{„Przykro mi, miał pan pecha.”}}}}
Jakby cofuje wszystko chciałbyś obudzić się w nocy a sprawdzę konto a tu jest 10% pozostawionej kwoty z całości twoich inwestycji No chyba raczej nie więc po co tutaj ryzykować.
A tak poważnie to puknij się w czoło, jakby spółka miała zwracać kasę to każdego dnia miła by kilkaset reklamacji bo tzw. inwestorzy źle trafili i zgłaszaliby,że mieli włamanie. Czy poważny haker by się włamywał jak nie może przelać kasy na swoje konto??
A ostatnio klient zadzwonił żeby zablokować przejęte przez hakerów konto, to konsultant się rozłączył w pół rozmowy bo była już 17:00. Według mnie tam w środku, w Xtb może działać jakaś zorganizowana grupa przestępcza.