Posłuchałem tego wywiadu i XTB zamiast próbować pomóc temu chłopakowi, to jeszcze utrudniało działania i tuszowało sprawę :) Pomijam, czy poszkodowany nie mógł się lepiej zabezpieczyć, ale skoro firma sama przyznaje, że 90% klientów nie korzysta z weryfikacji dwuskładnikowej...To może Panie Prezesie czas przestać biegać po mediach i pleść bzdury o najlepszej aplikacji na rynku, skoro 90% klientów może w każdej chwili stracić u Was pieniądze i nie uzyska nawet grama pomocy od firmy w wyjaśnieniu sprawy.
Dokładnie o tym samym wspomniałem xtb jest żenującą spółką która w trakcie kiedy cokolwiek się dzieje niestety nie pomagają nie odbierają nawet telefonów bo wiedzą kto dzwoni jest to incydent nie do pomyślenia spółka straciła w obliczu na całym świecie ludzie oszukani w wielu krajach gdzie stracili pieniądze axtb sobie nic z tego nie robi sprawy już trwają od kilku miesięcy a dopiero teraz wyszło to wszystko na jaw. Spółka xd jest stracona na giełdzie i nikt mądry tego kupować na ten moment nie będzie
Ostatnio, parę dni temu konsultant się rozłączył, kiedy Pan Michał chciał zablokować konto przejęte przez hakerów. Stracił dorobek życia w jednej chwili.