A gdzie takie są bo nie SVE chyba że masz ciemne okulary trollu zapytaj miejscowych czy sam pojedź i zobacz a nie kłamiesz za wszelką cenę aby zniechęcić i oczernić.
O tak, już w 2020 roku miało być dobrze za sprawą "mamy lek, mamy inwestora, mamy umowy". W 2022 roku miało być dobrze dzięki "mamy CBR, mamy fabrykę". Rok później miała pomóc "mamy molekułę". A w 2025 roku miało być dobrze dzięki "mamy zysk". Okazało się, że potrzebny jest kredyt i emisja akcji.
Powiem szczerze nie znam się na giełdzie kiedyś kupiłem te akcje po 12 zloty mogłem sprzedać po 32 ostatecznie sprzedałem po 16. Nikogo nie namawiam raczej traktuje giełdę rozrywkowo mam tu kasę że świadomością że mogę stracić.Obecnie usrednilem do 4.80 i szybko nie sprzedam.Wszystkim życzę aby się powiodło co będzie dobre dla akcjonariuszy i firmy.
Fakt, szybko nie sprzedasz. Przy obecnym braku zainteresowania trochę to zajmie. Gdybyś sprzedał 200 sztuk, kurs pewnie zanurkowałby do 4,80. Dzisiejsza zabawa ze sprzedażą 50 szt. spowodowała spadek do 5,15.
Jestem w wieku kiedy od pieniędzy ważniejsze jest zdrowie i jeśli zrobią coś dobrego dla ludzkości to chwała im za to wtedy może i my skorzystamy podkreślam moze.Glowa do góry I cieszmy się życiem.
Zależy co uznać za dobre. Ostatnio robią dobrze sobie, drukując i przyznając akcje. Często, aby zadbać o zdrowie, potrzebne są pieniądze. Dlatego życzę Tobie, żebyś zarobił, ale działania obecnego prezesa nie napawają optymizmem.
Każdego dnia mogliby zrobić coś dobrego dla ludzkości, realizując sprzedaż Onko BCG z zawartych w 2020 roku umów. Ale wygląda na to, że drukowanie akcji angażuje zarząd całkowicie i nie ma czasu na drobiazgi w postaci produkcji oraz sprzedaży. W sumie fakt, lepiej sprzedawać akcje. Drukowanie nic nie kosztuje, czyli z każdej akcji jest zysk. Wyprodukowanie leku pociąga za sobą konieczność poniesienia kosztów.