2,7 mln wyświetleń:Tik Tok - Mr Alpha: https://www.tiktok.com/@mr.alpha.com/video/7520663459332197654
1,4 mln wyświetleń: TikTok - averageguy_vr: https://www.tiktok.com/@averageguy_vr/video/7521439986588208414
Wolf in VR - ponad 660 tys subskrybentów na YT: https://www.youtube.com/watch?si=4VgbT0AhM3XOsk5K&v=LYVj2GXfmg8&feature=youtu.be
Ponadto wrzutki innych YouTuberów:
170 tys. subów: https://www.youtube.com/watch?v=q-9cmfQ-kn8
250 tys. subów: https://www.youtube.com/watch?v=0jCGdbvttik
Mniejszych jest tyle, że nawet nie ma sensu tego wrzucać, to już lata na całym tiktoku i wpadają coraz nowsze YT. Oceny bardzo dobre, kula śniegowa się rozkręca. Pozdrawiam starych akcjonariuszy:)
Zapomniałem o reddicie :D Pierwsze z brzegu - top wpisów na "Oculus Quest", a dodane zaledwie wczoraj, polecam komentarze:
https://www.reddit.com/r/OculusQuest/comments/1lo0ujd/i_climbed_through_caves_this_weekend/
Gra się podoba, idzie viralowo to i wejdzie do top 50 sprzedaży. Dajmy czas, żeby gracze o niej usłyszeli. Podobnie było z Crowbar Climberem, który debiutował w app labie, a przez to że info o grze rozniosło się wśród samych graczy po czasie tytuł wskoczył na główny sklep a potem do topki. Marketing Cavesów działa bardzo dobrze, więc info o grze też się rozniesie.