Słaby start? Może oczekiwania były wygórowane, też oczami wyobraźni patrzyłem na zwrot w 72h ale każda spółka z GPW chciałaby taką premierę, 45 mln wyceny, 20 dni od premiery, prawie 100k (pewnie już powyżej) sprzedanych kopii, pewnie z 10mln przychodu w 3 tygodnie. No przecież tu powinno być 120-150mln minimum. Niestety gaming na GPW nie błyszczy co rykoszetem uderzyło w premierę JDM, wszystkie premiery idą tym samym torem: przed premierą sprzedaż na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Prawda jest tak, że to udana premiera, dobra sprzedaż na ten czas a dla GIF to kurka znosząca złote jajka i to na lata a co najmniej do premiery JDM2 w 2028r.
to nie będzie się tak sprzedawać cały czas. Kto miał kupić już kupił, gra jest średnia więc teraz już tylko pojedyncze sztuki. Może na przecenie 50 proc. coś jeszcze będą sprzedawać. Ogólnie brak podstaw do wzrostów na lata.
Wiekszosc czeka az gra bedzie polatana i na przecenie. Js i moi znajomi nie kupujemy nigdy gier na promocje. Czeka sie na łatki dlc i przecene. Sprzeda sie tego w dluzszym okresie kilkaset tys kopii.
Gość się wysypał i czeka na kółeczko żeby odrobić, szkoda tłumaczyć. Z końcem roku/1Q2026 premiera na Xbox, na 99% w pełni spłaconej gry z PC, ale brak podstaw do wzrostów X D