• świeże prognozy Autor: ~ww [178.42.149.*]
    Wpływ na prognozę sprzedaży
    Buzz wokół gry utrzymuje się na stabilnym, a nawet nieco rosnącym poziomie. Pozytywne recenzje prasowe (GameInformer, PCGamesN, VICE itd.) oraz rosnąca liczba wishlist na Steamie wspierają ufność w prognozy. Nie zaobserwowano znaczącego osłabienia hype’u – wręcz przeciwnie, liczba obserwatorów Steam wzrosła o blisko 2% w ciągu kilku dnisteamdb.info. W związku z tym nie ma przesłanek, by obniżać dotychczasowe szacunki. Wstępny scenariusz bazowy (~500 tys. kopii) nadal wydaje się uzasadniony, a scenariusz optymistyczny (~600 tys.) – biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie – pozostaje realny.
    Podsumowanie trendów: Buzz jest stabilny/miernie rosnący (rosną wishlisty, entuzjastyczne opinie), co raczej potwierdza zakładane 500 tys. kopii w opcji bazowej; scenariusz 600 tys. nie jest wykluczony. Nie obserwujemy spadku popularności, więc wcześniejsze prognozy sprzedaży można utrzymać lub ewentualnie delikatnie podwyższyć przy optymistycznym założeniu.
    Źródła: Dane SteamDB (wishlist)steamdb.info, PS Store (lista preorderów)store.playstation.com, oraz artykuły prasowe o grzegameinformer.compcgamesn.comvice.comgamepressure.com.
  • Re: świeże prognozy Autor: ~ww [178.42.149.*]
    Media społecznościowe i opinie prasy
    • Pozytywny odbiór w mediach: Zapowiedzi i previewe zbierają mocno pozytywne oceny. Game Informer chwali „unikalną wizję pytań co by było, gdyby...” w The Altersgameinformer.com, podkreślając ciekawy mechanizm klonowania bohatera. PCGamesN określił grę jako „introspektywną, niepozbawioną kontrowersji” science-fictionpcgamesn.com, a VICE (w wrażeniach z dema) uznał ją za „ambitny” survival z klimatem, wymieniając ją jako pretendentkę do „gry roku” w gatunkuvice.com. Podobnie polskie media branżowe (Gamepressure) wychwalają narrację i emocjonalny ciężar grygamepressure.com.
    Aktywność użytkowników: Oficjalny profil #TheAlters na X (Twitterze) odlicza dni do premiery, a fani dzielą się fanartami i opiniami (wzrasta liczba postów z tagiem #TheAlters). YouTuberzy i TikTokerzy publikują gameplay’e i wrażenia – np. wideo „The Alters – 6 godzin rozgrywki” zgromadziło tysiące wyświetleń/reakcji. Dotąd nie odnotowano znaczących negatywnych treści czy kontrowersji wokół gry. Ogólny sentyment w sieci wydaje się stabilnie pozytywny.
  • Re: świeże prognozy Autor: ~Stefan17 [109.243.67.*]
    A po ludzku?
  • Re: świeże prognozy Autor: ~Kartezjusz80 [5.173.202.*]
    na xbox com The alters jest w zakładce "Już wkrótce w subskrypcji Game Pass" jaki jest mechanizm finansowania tego typu subskrypcji? ile dostaje spółka? jak to działa? ilu jest subskrybentów tej usługi? znalazłem info ze to jest ponad 30 mln subskrybcji
[x]
11BIT 3,16% 189,50 2025-09-30 17:01:55
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.