VRF to chyba najbardziej niedoceniana spółka na NC:
✅ 3 gry już sprzedają się globalnie na Meta i Steam (każda z potencjałem na viral),
✅ w Q1 2025 przychód: 1,15 mln zł (wzrost 74% r/r), zysk operacyjny dodatni,
✅ planowane jeszcze w tym roku: 3 kolejne premiery VR (czyli wzrost kanałów podażowych o 100%!)
✅ trwają rozmowy ws. Real Boxing 3 VR z Vivid Games,
✅ planowane przejęcie Skillmersion,
✅ zapowiedź nowego tytułu z zewnętrznym inwestorem na 2026 rok,
✅ obecna kapitalizacja ~10 mln zł, czyli mniej niż wartość samego potencjału jednej udanej gry!
A mimo to… popytu praktycznie brak. Być może powodem tego jest fakt, że spółka rozwija się organicznie i powoli od 2021 roku rozliczała amortyzację z przejęcia przez co wykazywali straty, ale teraz nastąpił przełom bo rozliczyli jednorazowo 15,5 mln zł tej amortyzacji co świadczy o tym, że chcą monetyzować już działalność. Wszystko jeszcze przed spółka. Fundamenty solidnie zabetonowane.