Po dokładnym rozważeniu, wielu testach i wielu dyskusjach zespołowych podjęliśmy ważną decyzję dotyczącą przyszłości Snajpera w pracy: przechodzimy z Unity na Unreal Engine.
Dlaczego? Ponieważ chcemy, aby ta gra była tak wciągająca, dopracowana i dynamiczna, jak to tylko możliwe. A Unreal daje nam narzędzia, które pozwalają nam osiągnąć lepszą wierność wizualną, solidniejsze systemy sztucznej inteligencji i rodzaj chaosu opartego na fizyce, który, jak wiemy, ta gra jest w stanie zapewnić.
To nie jest tylko ulepszenie techniczne, to kreatywne. Unreal daje nam więcej mocy, aby ożywić naszą wizję, od napięcia związanego z idealnym strzałem snajperskim po dziki, nieprzewidywalny bałagan, gdy sprawy przybierają zły obrót. Mówiąc najprościej, sprawi, że Snajper w Pracy będzie wyglądał lepiej, lepiej się czuł i lepiej grał.
Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie prac nad tą zmianą i zajmie to trochę czasu, ale wierzymy, że jest tego warte. Wkrótce zaczniecie widzieć rezultaty, dzięki nowym grafikom, klipom z rozgrywki i zakulisowym wglądom w ewolucję gry.
Dziękujemy, że zostaliście z nami – budujemy coś wyjątkowego, a ten ruch jest dużym krokiem w kierunku tego celu.
Coś się łysemu dzisiaj przyśniło i przerzuca wizję na forum bankiera.
Nie wierzyć panu czapiewskiemu! Miała być gra w marcu a jest wielkie nic, to samo będzie że snajperem i innymi grami które miały być ale ich jakoś nie ma lub nie widać końca tworzenia.