przychody w gore, natomiast sektor muzyczny ma mega potencjał na dochód na rynku USA. Closer Music Corporation („CMC”) to spółka, która dołączyła do Grupy Kapitałowej IMS od września 2023 roku. Nabycie Closer Music Corporation to krok w realizacji strategii rozwoju projektu Closer Music. Poprzez CMC sprzedaż licencji muzycznych realizowana będzie na rynku amerykańskim. Closer Music Sp. z o.o. to spółka, w której od II połowy 2019 r. realizowany jest projekt budowy i komercjalizacji baz muzycznych. Szerzej ten strategiczny dla Grupy IMS projekt opisany został w części I w punkcie 4.1. niniejszego raportu. World of Music Alternatywna Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. utworzona została 18 sierpnia 2021 r. przez IMS S.A. IMS S.A. objęła w nowopowstałej spółce 100% udziałów. World of Music. Platforma sprzedażowa Closer Music W czerwcu 2023 roku światło dzienne ujrzała pierwsza wersja platformy sprzedażowej www.closermusic.com oraz aplikacje IOS oraz Google Play. Dzięki niej w intuicyjny i prosty sposób, każdy zainteresowany klient może bezpośrednio i w przystępny sposób nabyć wszelkie niezbędne licencje do legalnego wykorzystania naszej muzyki na wybranych polach eksploatacji (np. media społecznościowe, serwisy typu YouTube, Tik Tok, Instagram czy produkcje telewizyjne, filmy, TVC). Naszą główną grupą docelową są twórcy treści (kontent-kreatorzy) w mediach społecznościowych. Rynek ten składa się z nie mniej niż 200 milionów indywidualnych twórców. Globalny rynek twórców treści w mediach społecznościowych wyceniono w 2020 r. na 2,97 miliarda dolarów. Oczekuje się, że całkowity rynek twórców treści w mediach społecznościowych będzie rósł w latach 2022–2032 w tempie CAGR wynoszącym 14,5%, natomiast do 2028 przy złożonej rocznej stopie wzrostu (CAGR) wynoszącej 26,6%.