• obsługa DM Autor: kawa18 [85.221.148.*]
    Bank ma słabą arię informatyków bo poza tym, że program nie ma potrzebnych opcji wciąż sie zawiesza i przez godzinę i dłużej nie można sie poruszać na GPW .. Nawet nie odbierają telefonów a jęsli już to wciskają oczywisty kit , że już wszystko naprawione kiedy na 2 kompach dalej błąd techniczny.. !! Kiedy dalej Uciekam .. straciłam cierpliwość.. a o odszkodowanie jeszcze sie upomnę .
  • Re: obsługa DM Autor: transakcjusz [87.239.92.*]
    Też mam rachunek maklerski w Santanderze. Owszem, ten nowy interfejs wprowadzony we wrześniu to porażka. Trudny, nieintuicyjny ale ostatnio nie zauważyłem by był z nim jakiś problem. Serio... A jak mi się wyświetla "błąd techniczny" to klikam krzyżyk bo w sumie wszystko działa. Traktuj to jako głupi i zbędny komunikat. Pozdrawiam :)
[x]
SANPL 3,55% 483,80 2025-09-26 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.