• Portfel Autor: ~Fantay [88.220.134.*]
    kolejne zamówienie w portfelu teraz czekamy na następne i rozstrzygnięcie przetargu na linię otwocką
  • Re: Portfel Autor: ~AniRaZu [31.0.25.*]
    A co z odcinkiem Nasielsk - Sierpc, będzie elektryfikowany?
  • Re: Portfel Autor: ~Fantay [88.220.134.*]
    Tym razem wyciągnął kasę z portfela i ustawił batona na kupnie po 2.22
    lepiej żeby zabrał się za zakupy a nie demonstrował chęć kupna po marnym kursie
  • Re: Portfel Autor: ~Fantay [88.220.134.*]
    LTG Infra, litewski zarządca infrastruktury kolejowej, ogłosił przetarg na budowę nasypu i obiektów inżynieryjnych dla odcinka Berčiūnai – Joniškėlis (Johaniszkiele). Celem jest objęcie budową bądź zakontraktowanie w tym roku 114 km litewskiego odcinka trasy między Kownem a Poniewieżem.
    Trwają postępowania na budowę odcinków Kowno – Šveicarija i pod miejscowością Ramygala, a także budowę nawierzchni torowej na odcinku Šveicarija – Žeimiai. Łącznie postępowaniami jest więc objętych 43 km nasypów i podtorza oraz 10 km nawierzchni torowej.

    W tej chwili trwają prace ziemne i inżynieryjne na 46,3-kilometrowym odcinku Šveicarija (Szwajcaria) – Žeimiai (Żejmy) – Šėta (Szaty) – Ramygala (Remigoła). Powstaje też most przez Wilię.

    – Do końca roku chcemy zakontraktować budowę odcinków z Kowna do Poniewieża i rozpocząć prace przygotowawcze – mówi szef LTG Infra Vytis Žalimas. W sumie chodzi o 114 km trasy.

    Łącznie na terenie Krajów Bałtyckich powstać ma 870 km normalnotorowej linii kolejowej o rozstawie 1435 mm: 392 km na Litwie, 265 km na Łotwie i 213 km w Estonii. Infrastruktura będzie dostosowana do prędkości 249 km/h. Linia ma być przejezdna w 2030 r.

    czyli potężny front robót
[x]
TRAKCJA 4,81% 2,73 2025-10-20 17:00:56
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.