Nowoczesne maszyny do wymiany nawierzchni pozwolą PKP PLK realizować pierwsze etapy potokowej wymiany 150 km torów jeszcze w bieżącym roku Efektem będzie nie tylko unowocześniona infrastruktura, ale także szybsze i bezpieczniejsze przewozy zarówno pasażerskie jak i towarowe – zapewnia spółka. i robi to właśnie Trakcja
kolejny front robót PKP PLK przy użyciu pociągu PUN wymienią 11 kilometrów toru między Wałczem a Tucznem Krajeńskim na Pomorzu Zachodnim. Prace potrwają nieco ponad miesiąc, a dzięki nim pociągi przyspieszą do 100 km/h.
i gorące info z RK Kolejne odcinki linii kolejowych zyskują nowe oblicze. Na Magistrali Podsudeckiej i trasie Tomaszów Mazowiecki – Radzice trwają intensywne prace torowe z wykorzystaniem maszyn PUN. Polskie Linie Kolejowe wymieniają stare szyny i podkłady, stabilizują tor, oczyszczają tłuczeń. Efektem będą szybsze i cichsze podróże, większy komfort i uniknięcie przyszłych ograniczeń prędkości. a PUN to oczywiście Trakcja
wygląda na to, że to robi Trakcja jako podmiot zależny Pomiędzy Raczycami a Staszowem w województwie świętokrzyskim ciężkie maszyny kolejowe wzmacniają i oczyszczają nawierzchnię pod torami. Do końca października zarządca infrastruktury wyremontuje fragmenty linii kolejowej 70. Poprawi się stan techniczny ważnego szlaku, którym pociągi towarowe docierają do elektrowni w Połańcu. Prace za przeszło 38 mln zł pozwolą na podniesienie prędkości pociągów i przygotują tory na planowany powrót połączeń pasażerskich.